Inga sÄna problem hÀr som tur Àr.Dröm-vÀggklockan. Blir bra avis nu. Men frugan hade aldrig godkÀnt den!
Men sĂ„ har hon ju ocksĂ„ en DW-5600 (âHoteiâ ur Seven Lucky Gods serien) i sin egen klockrotation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inga sÄna problem hÀr som tur Àr.Dröm-vÀggklockan. Blir bra avis nu. Men frugan hade aldrig godkÀnt den!
SĂ„ cool! tyvĂ€rr skulle frugan aldrig godkĂ€nna att den hĂ€ngdes pĂ„ vĂ€ggen... TĂ€nk om man haft en mancave....Ăverraskades igĂ„r av denna gĂ„va frĂ„n goda vĂ€nner,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ska bara bestÀmmas/förhandlas var den ska hÀnga och förgylla hemmet.![]()
![]()
MTG B1000B
Den ser jÀkligt bra ut ocksÄJÀkligt grym den dÀr! SÄ Àven din G-steel
SjÀlv blir Rangeman kvÀllens klocka...
![]()
Den ser jÀkligt bra ut ocksÄgillar de röda detaljerna..
Jag har fasiken fastnat i G-Shock trÀsket nu dÄ jag Àven bestÀllt en M5610!! var ska detta sluta...
Japp lite annorlunda Ă€r de faktiskt..Lite lustigt att första klockan jag hade var en 5600 av nĂ„got slag och nu drygt 25 Ă„r senare Ă€r man hĂ€r igen! cirkeln Ă€r sluten kanske.. gillar konceptet med G-Shock som ska tĂ„la det mesta ocksĂ„...Hehe vet hur det Ă€r, jag Ă€r inte alltid fast men dĂ„ och dĂ„ kommer suget och nĂ„got mĂ„ste handlas. MTG/g-steel Ă€r ju dock lite annorlunda âvanligaâ, tycker Ă€ven nya varianten ser bra ut (var inte sĂ„ förtjust i början). Bra klockor att ha pĂ„ sommaren iaf![]()
SÄ cool! tyvÀrr skulle frugan aldrig godkÀnna att den hÀngdes pÄ vÀggen... TÀnk om man haft en mancave....
Det Àr den vanliga silvriga som Àr basen.
Snyggt!
Var kommer den röda ramen ifrÄn?
Jag vet inte. Jag fick den sÄhÀr.
Jag kÀnner dÄ bara till en enda modell som ser ut sÄ dÀr och det Àr portern GMW-B5000TFC-1 sÄ jag antog att det var originalglaset som anvÀnts?
Silvrig bas med porter-glas (dÀrav den röda ramen?) och Porterskal + gummi till stÄlis?
SÄ Àr det! Spot on! Gillar silvrig som bas sÄ att knapparna Àr i metall, som originalet.Silvrig bas med porter-glas (dÀrav den röda ramen?) och Porterskal + gummi till stÄlis?
Har vi kommit fram till nÄgot definitivt hÀr? Jag Àr oerhört nyfiken pÄ vad det Àr för bygge. Som @Urtyp Àr inne pÄ finns det vÀl inte andra modeller med röd ram?
@Fujoor finns det möjlighet att gÄ till botten med exakt vad det Àr för nÄgot du har lagt vantarna pÄ?
Jag tycker att den Àr oerhört vacker!SÄ Àr det! Spot on! Gillar silvrig som bas sÄ att knapparna Àr i metall, som originalet.
Den personen har velat förbli anonym just nuJag tycker att den Àr oerhört vacker!
Blir det inte en dyr historia att försöka bygga ihop den sjÀlv med de olika delarna (sÄklart inte Porter-pris)? PM:a gÀrna om du vet nÄgon som kan göra sÄna hÀr specialbyggen Ät en (som Àr tÀta).
Priset pÄ Legend of Steel Àr ju jÀttebraLigger jag fel i pris pÄ legend of steel och Frogman eller Àr det bara trögt allmÀnt?![]()
KÀnns spontant som det. Frogman, bör den ligga lÀgre eller rimligt som det Àr?Priset pÄ Legend of Steel Àr ju jÀttebra![]()
Har ingen aning nÀr det kommer till Frogman:enKÀnns spontant som det. Frogman, bör den ligga lÀgre eller rimligt som det Àr?
KÀnns spontant som det. Frogman, bör den ligga lÀgre eller rimligt som det Àr?
- Tycker Frogman Àr vettigt prissatt, men de Àr ju lite speciella, sÄ köpkretsen Àr kanske lite mindre Àn för mÄnga andra GShock.Ligger jag fel i pris pÄ legend of steel och Frogman eller Àr det bara trögt allmÀnt?![]()
Dags att jobba
![]()
StĂ€mmer bra detĂr displayen moddad / utbytt? Ser inga perforeringar pĂ„ den.
StÀmmer bra detklar förbÀttring om du frÄgar mig.
P
Det stÀmmer ocksÄ mycket bra, det Àr hans gamlaBlev ju bra. Har för mig att @Fujoor hade en liknande eller Àr det hans fd?![]()