Det Àr verkligen en cool och annorlunda modell. Jag tror man mÄste uppleva den för att fatta. Vad fick du för kÀnsla nÀr du höll den i handen kontra bara hade sett den pÄ bild?GMW-B5000CS
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr verkligen en cool och annorlunda modell. Jag tror man mÄste uppleva den för att fatta. Vad fick du för kÀnsla nÀr du höll den i handen kontra bara hade sett den pÄ bild?GMW-B5000CS
![]()
![]()
![]()
Inte helt enkelt det hÀrNu ska jag försöka ge mig pÄ det hÀr
![]()
Ouch!Inte helt enkelt det hÀr
![]()
Det Àr lugnt, bara mÀrken
Jag ger upp!Det Àr lugnt, bara mÀrken
Men jobbigt Àr det
Det fÞrste var tyngden, siden jeg har en i titan og en GW5000 fra fÞr.Det Àr verkligen en cool och annorlunda modell. Jag tror man mÄste uppleva den för att fatta. Vad fick du för kÀnsla nÀr du höll den i handen kontra bara hade sett den pÄ bild?
Jag har velat ha och försökt byta till mig en sÄdan hÀr ett ett tag ÄsÄ hÀnder det hÀr!
Det finns hopp om mÀnskligheten, vet inte om just jag förtjÀnar detta men jag ska göra mitt bÀsta för att ÄtergÀlda den goda gÀrningen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Till slut gick det
![]()
![]()
Sitter mycket braSkam den som ger sig. Blev ju bra pÄ handleden!
HÄller med! Grymt snyggt med DLC.Bezeln pÄ stÄlis Àr kanske den bÀsta bezeln ever.
Mycket jÀmnare och mer balanserad Àn t ex PP Nautilus (som för övrigt Àr ikonisk).
![]()
Detta blev ju helt ok (ska mÄla den gula detaljen röd), kan dock inte försov mig pÄ skruvarna som ska pÄ. Visst Àr de bara dekoration och trycks ut?
![]()
@Fujoor @Tampa_blord etc. som moddat Rangeman![]()
Blev assnyggt.
Ja skruvarna trycker man ut /in.
KrÀver en hel del kraft! AnvÀnd en tunn mejsel men akta sÄ att du inte river upp plasten.
sÄ snyggDet fÞrste var tyngden, siden jeg har en i titan og en GW5000 fra fÞr.
Jeg synes den er mer shiny enn pÄ bildene og kontrasten mellom det hvite og svarte er stÞrre.
PÄ noen av de bildene som sirkulerte sÄ ikke displayet og rammen sÄ bra ut, men virkeligheten er bedre.
Fra G-central i mars:
![]()
IRL:
![]()
![]()
Med skruvarna pÄ, bara ordna fÀrgen nu...![]()
Jag tycker att den gula detaljen piffar upp, du tÀnkte mÄla den röd sa du va?