lofgreno
Guld
Avis.Ny bekantskap,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Avis.Ny bekantskap,
Grymt. Ăr sjĂ€lv sugen pĂ„ en GBX-100 men vĂ€ntar pĂ„ nĂ„gon med positiv skĂ€rm.HĂ€mtade den hos KM Globen igĂ„r, de fick in dem i mĂ„ndags!
Kör lite Camo idag!
SvÄrfotad var ordet, sa Bull.
StÄlis med gummiband
BĂ€sta dagen i veckan!Squareday idag verkar det som
Jag undrar vad en sÄn kombo kan vÀga? En standard stÄlis gÄr vÀl pÄ runt 150 g. tror jag. Hur mycket lÀttare blir den med gummit?StÄlis med gummiband
Enligt g-shock.jp vÀger en med lÀnk 167g och en pÄ gummi 96g.Jag undrar vad en sÄn kombo kan vÀga? En standard stÄlis gÄr vÀl pÄ runt 150 g. tror jag. Hur mycket lÀttare blir den med gummit?
Runt 100g tror jag den vÀger sÄ det Àr mindre vikt att bÀra runt pÄ!Jag undrar vad en sÄn kombo kan vÀga? En standard stÄlis gÄr vÀl pÄ runt 150 g. tror jag. Hur mycket lÀttare blir den med gummit?
Camon camouflerar skiten med bravurSquareday!
Skitig Ä jÀvlig efter att ha varit och tvÀttat bilen!
119gr vÀger denna modd för övrigt.
NÀr man sen kortar den med lÀnk sÄ blir den ju nÄgot lÀttare. Min titan-square vÀger t.ex. 101g.Enligt g-shock.jp vÀger en med lÀnk 167g och en pÄ gummi 96g.
RejÀl skillnad om det stÀmmer. Titanarna pÄ lÀnk ska vÀga 110g.
Jag har i alla fall bara sett dem med negativ display men om det Ă€r samma eller Ă„tminstone en liknande typ av display som pĂ„ GPR-B1000 sĂ„ Ă€r den fantastisk.Grymt. Ăr sjĂ€lv sugen pĂ„ en GBX-100 men vĂ€ntar pĂ„ nĂ„gon med positiv skĂ€rm.
Har inte riktigt hÄllt mig uppdaterad pÄ alla modeller med MIP. Finns det nÄgon med positiv skÀrm eller Àr de negativa allihopa?
G-shockens Sverker, konsumentupplysning nÀr den Àr som bÀst!Kul att ni pratar vikt för jag gjorde av ren nyfikenhet en liten invÀgning av min G-shock-samling för en stund sen. Drygt 0,5kg G-shock blev det!
Mudmaster GWG-1000. Tungviktaren!
GW-S5600-1JF (titanbaklock och knappar) med band och bezel frÄn G5600A-9ER. LÀttviktaren!
GW-M5610-1ER
Moddad GW-7900
Moddad Mudman G-9300
GW-B5600-2ER med kompositlÀnk
GW-5000
Hehe, inget dÄligt betyg!Jag har i alla fall bara sett dem med negativ display men om det Àr samma eller Ätminstone en liknande typ av display som pÄ GPR-B1000 sÄ Àr den fantastisk.
G-shockens Sverker, konsumentupplysning nÀr den Àr som bÀst!
Kul att ni pratar vikt för jag gjorde av ren nyfikenhet en liten invÀgning av min G-shock-samling för en stund sen. Drygt 0,5kg G-shock blev det!
Mudmaster GWG-1000. Tungviktaren!
GW-S5600-1JF (titanbaklock och knappar) med band och bezel frÄn G5600A-9ER. LÀttviktaren!
GW-M5610-1ER
Moddad GW-7900
Moddad Mudman G-9300
GW-B5600-2ER med kompositlÀnk
GW-5000
Hahaha, vÀldigt imponerande hög och bra jobbat att fÄ plats med allt pÄ vÄgen!Ball initiativ!
Hm.. Lite liten vÄg.
Alla fick plats.
Hahaha, vÀldigt imponerande hög och bra jobbat att fÄ plats med allt pÄ vÄgen!
Hahaha, vÀldigt imponerande hög och bra jobbat att fÄ plats med allt pÄ vÄgen!
ĂndĂ„ kaxigt nĂ€r man slutar mĂ€ta det i antal och gĂ„r över till vikt. NĂ€r det börjar ha egen gravitation dĂ„ vet man att det Ă€r dags att skĂ€ra ner pĂ„ antalet...Haha, blev förvĂ„nad att det blev sĂ„ tungt Ă€ndĂ„.
SÄ nÀsta gÄng nÄgon frÄgar ;
- Hur mÄnga G-shock har du?
- 1kg.
ĂndĂ„ kaxigt nĂ€r man slutar mĂ€ta det i antal och gĂ„r över till vikt. NĂ€r det börjar ha egen gravitation dĂ„ vet man att det Ă€r dags att skĂ€ra ner pĂ„ antalet...