Hehe, sÄ kan man ocksÄ se det!Jag tar mig friheten att korrigera din mening :
"NÀr det börjar ha egen gravitation dÄ vet man att det Àr dags att gratta sig sjÀlv och öka pÄ antalet"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, sÄ kan man ocksÄ se det!Jag tar mig friheten att korrigera din mening :
"NÀr det börjar ha egen gravitation dÄ vet man att det Àr dags att gratta sig sjÀlv och öka pÄ antalet"
BadrumsvÄgen gÄr nog bara till 150...Jag vÀntar bara pÄ att @S.L ska ge sig in i leken.#weighyourGs
DW-5600MWDet finns en 35-Ärsmod med kristallklar display som har cirkulerat i forumet men vilken modell kommer panelen/displayen ursprungligen ifrÄn?
Haha, blev förvÄnad att det blev sÄ tungt ÀndÄ.
SÄ nÀsta gÄng nÄgon frÄgar ;
- Hur mÄnga G-shock har du?
- 1kg.
HAHA! Kul grej.ĂndĂ„ kaxigt nĂ€r man slutar mĂ€ta det i antal och gĂ„r över till vikt. NĂ€r det börjar ha egen gravitation dĂ„ vet man att det Ă€r dags att skĂ€ra ner pĂ„ antalet...![]()
HAHA! Kul grej.
Antal G-shocks?
- 288g.
MÄste helt klart öka pÄ vikten, under 300g Àr underkÀnt. Precis som en köttbit.
![]()
HAHA! Kul grej.
Antal G-shocks?
- 288g.
MÄste helt klart öka pÄ vikten, under 300g Àr underkÀnt. Precis som en köttbit.
![]()
Ja det dÀr duger inte![]()
GW-5000 och Frogman stÄr pÄ önskelistan. Och inte bara för vikten dÄ, Àven om det sedan idag Àr viktigtBra start ÀndÄ!
Haha. Min brorsa skaffade stationÀr dator pÄ nittiotalet och tröttnade ganska snabbt pÄ frÄgor om vad den hade för processor, mÀngd RAM etc. och talade helt enkelt om för folk vad den vÀgde istÀllet.GW-5000 och Frogman stÄr pÄ önskelistan. Och inte bara för vikten dÄ, Àven om det sedan idag Àr viktigt![]()
GW-5000 och Frogman stÄr pÄ önskelistan. Och inte bara för vikten dÄ, Àven om det sedan idag Àr viktigt![]()
Trodde inte du hade en sÄn gedigen samling av G-SHOCK:s. Snyggt!Kul att ni pratar vikt för jag gjorde av ren nyfikenhet en liten invÀgning av min G-shock-samling för en stund sen. Drygt 0,5kg G-shock blev det!
![]()
Mudmaster GWG-1000. Tungviktaren!
![]()
GW-S5600-1JF (titanbaklock och knappar) med band och bezel frÄn G5600A-9ER. LÀttviktaren!
![]()
GW-M5610-1ER
![]()
Moddad GW-7900
![]()
Moddad Mudman G-9300
![]()
GW-B5600-2ER med kompositlÀnk
![]()
GW-5000
![]()
Tack! Tycker att den börjar bli riktigt trevlig.Trodde inte du hade en sÄn gedigen samling av G-SHOCK:s. Snyggt!
Det finns en 35-Ärsmod med kristallklar display som har cirkulerat i forumet men vilken modell kommer panelen/displayen ursprungligen ifrÄn?
StÀmmer! @Ploprof har den numeraDW-5600MW![]()
Hehe, vad fan hÀnde hÀr egentligen?
Vi har ju redan Casioak och nu fÄr vi rainbow frogtona?
Det Àr planen! Jag Àr dock ganska krÀsen, det ska vara fullset och B-varianten. AlltsÄ den med blÄa detaljer. Den du har om jag inte misstar mig.
Du kommer inte att Ängra dig, bÄda Àr mycket bra. Froggien Àr ju en roligare och freakigare klocka sÄ testa den först om du fÄr tillfÀlle.
Ok, dĂ„ har du rĂ€tt stora handleder va? För den ser ja bra ut pĂ„ dig63.0Ă55.0Ă20.4mm/101g
https://world.g-shock.com/asia-mea/en/products/g-squad/gbd-h1000/
Cool!Vintage!
![]()
![]()
Ja, det tror jag. Var rÀtt mekigt att byta batteri och skÀrmen har en del repor men nu Àr den igÄng och har fÄtt nya packningar. Kanske slipar glaset nÄn gÄngCool!
Visst var det den dÀr som lÄg ganska lÀnge pÄ Tradera och puttrade?
Kul att den hamnade hÀr pÄ KS och riktigt bra gjort att du rustade upp den, dom lÀr ju inte precis vÀxa pÄ trÀd.Ja, det tror jag. Var rÀtt mekigt att byta batteri och skÀrmen har en del repor men nu Àr den igÄng och har fÄtt nya packningar. Kanske slipar glaset nÄn gÄng![]()
Ja beskrivningen var urusel. Hade g2000 packningar sedan innan och dom Àr ju samma som för denna. Den Àr dock för liten för mig sÄ den kommer nog inte stanna för lÀnge. Den Àr tom mindre Àn en Square.Kul att den hamnade hÀr pÄ KS och riktigt bra gjort att du rustade upp den, dom lÀr ju inte precis vÀxa pÄ trÀd.
Jag var pÄ vÀg att slÄ till sjÀlv flera gÄnger, men jag tvekade pga nÄt i beskrivningen eller att sÀljaren hade fÄ transaktioner eller nÄt sÄnt.