Om nÄgon frÄgar om den dÀr slinker under manschetten fÄr du ta pÄ dig en traditionell Japansk kimonoKlockvÀrldens Cyborg - hÀlften klocka hÀlften robo-frog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om nÄgon frÄgar om den dÀr slinker under manschetten fÄr du ta pÄ dig en traditionell Japansk kimonoKlockvÀrldens Cyborg - hÀlften klocka hÀlften robo-frog.
Ja det hoppas jag verkligen. SÄ dom inte sÀtter en prao elev pÄ att fixa detta sÄ klockan pajar nÀr jag ska bada...Ok, har de en egen urmakare tro?
Om nÄgon frÄgar om den dÀr slinker under manschetten fÄr du ta pÄ dig en traditionell Japansk kimono
StÄr det inte till och med i bruksanvisningen att en tough solarklocka INTE ska gömmas under manschetten??SjÀlvklart fÄr manchetten krypa uppÄt för att klockan ska fÄ sÄ mycket flashmöjligheter som möjligt!
StÄr det inte till och med i bruksanvisningen att en tough solarklocka INTE ska gömmas under manschetten??
Vill minnas att det stÄr sÄ för mina GW-B5600or iaf
Haha precis, det stÄr ju faktiskt sÄ. FÄr absolut inte gömmas under en fladdrig manchett.
ELLER... âif the watch wonât fit your outfit, change your outfit..ELLER... âif the watch wonât fit your outfit, itâs strongly advised to hide it under your sleeveâ
ring och kolla, men Svante sÀljer Mr-G annarsFinns MR-G hos Svensk AD, tÀnker tex Klockmaster Globen eller FÀltöversten? Tror dom Àr för stora för mig men skulle vara kul att prova
Finns MR-G hos Svensk AD, tÀnker tex Klockmaster Globen eller FÀltöversten? Tror dom Àr för stora för mig men skulle vara kul att prova
Det Àr en stor klocka! Men tycker den funkar för mig pÄ min 16cm tunna handled.Finns MR-G hos Svensk AD, tÀnker tex Klockmaster Globen eller FÀltöversten? Tror dom Àr för stora för mig men skulle vara kul att prova
Det Àr en stor klocka! Men tycker den funkar för mig pÄ min 16cm tunna handled.
HÀrligt, dÄ Àr det bara att lÀngta!Men nu har dom iaf fÄtt den, justerat och den Àr pÄvÀg tillbaks!
KM Globen har flera modeller ur sÄvÀl MRG-G1000 som MRG-G2000 serien i butik!Finns MR-G hos Svensk AD, tÀnker tex Klockmaster Globen eller FÀltöversten? Tror dom Àr för stora för mig men skulle vara kul att prova
Första G-shock och dÀrmed klocka med fler Àn 3 komplikationer... instruktionsboken borde ge 2 högskolepoÀng
Det blir det sÀkert! FÄr börja hÀnga hÀr i jakt pÄ andra trevliga pjÀserRoligt (och bra) förstaval
Ps. finns risk det blir fler tro mig hehe
Jajamensan!HÀrligt, dÄ Àr det bara att lÀngta!
Dagens ut & jobba pÄ fÀltet kompis
MÄste sÀga att denna display Àr bland de behagligaste att titta pÄ
Modifierat spÀnnet nÄgon?
liite smalare och borstat
Kanon mod det dÀr. Innan jag slog till pÄ min B5000G sÄ sökte jag efter just en vanlig svart square (ej stÄlis) med blÄtandsmodulen och positiv display. Men utbudet var minst sagt klent.Dagens ut & jobba pÄ fÀltet kompis
MÄste sÀga att denna display Àr bland de behagligaste att titta pÄ
Modifierat spÀnnet nÄgon?
liite smalare och borstat