Froggien idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man Àr nog död sjÀlv innan den dÀr ger upp. StentuffFroggien idag.
![]()
Trevlig halvÄrsafton allihopa! Vi fÄr hoppas de kvarvarande 183 dagarna blir bÀttre Àn de 183 dagar som passerat. Hur firar ni halvÄrsafton? Blev en motorcykeltur för mig.
![]()
"[...] and may differ from the original in some respects [...]"
Perfekt för t. ex. byggare som ofta anvÀnder veckor i planeringen. Den har en cool "sekundvisare" ocksÄ. Den fyller en pixel per sekund runt hela displayen sedan tömmer den sekunderna moturs i en liten animation efter att den har fyllt en minut.Ball modell som visar veckor.
Va? NÀr jag kollade sist (tvÄ minuter i elva) sÄ gick den perfekt!"[...] and may differ from the original in some respects [...]"
Som att den inte gÄr att anvÀnda som klocka?![]()
Ăr den bra ?Saknar att posta i trĂ„den sĂ„ jag syndar och postar min instinct.
![]()
Jag tycker det. Bra mips skĂ€rm. Kan vĂ€xla mellan positiv och negativ skĂ€rm.Ăr den bra ?
Tack för recensionen.Jag tycker det. Bra mips skÀrm. Kan vÀxla mellan positiv och negativ skÀrm.
Har notiser (om man vill). Batteriet rÀcker en vecka om man anvÀnder gps och alla funktioner. Har ett bra os och allt Àr anpassningsbart i oÀndlighet. T.ex du kan vÀlja exakt vad du vill se nÀr du cyklar (i mitt fall tid, höjd, distans osv). NÀr jag simmar vill jag dÀremot se gps signal vattentemp och distans.
Man kan dessutom synka tiden med gps. NÄgot smidigare Àn multiband. Det bÀsta Àr att den vÀger 52 g. Den kÀnns som en g-shock som Àr före sin tid. Just bandet har jag köpt för 30 kr frÄn Aliexpress.
Gillar ocksÄ att man kan stÀlla in hemskÀrmen som jag vill. Nu har jag barometer som en rangeman, plus mÄnfas. Ger mig lite g-shock kÀnsla.
LÄter spÀnnande, finns det nÄgra bilder?Kom att tÀnka pÄ min gamla rainbowsquare nu.
![]()
AlltsÄ, jag gillar denna klocka, men skulle vilja piffa upp den lite. Modellbeteckningen Àr GW-M5610-1ER.
![]()
(Sorry för lite off-topic öl)
InnebÀr det att ex vis denna passar?
![]()
Genuine Casio G-Shock GW-M5610MD-2 Turquoise Watch Band & Bezel Combo GW-M5610. RÀcker det att det stÄr angivet GW-M5610 pÄ delarna för att de ska passa klockan, eller rÀcker det med 5610?
Det Àr för övrigt ingen som vet om och isf var det finns en knallröd kombo med bezel och band som skulle passa?
Juste, tack för hjÀlpen!Japp, bara att handla. Alla 5610 Àr samma sÄvitt jag vet, finns en lista nÄnstans hÀr pÄ forumet som visar vilka modulbeteckningar som passar ihop.
Tiktox eller ebay brukar man hitta det mesta pÄ.
![]()
Finns vÀl en liten risk för förvÀxling med nya DW-5610, sÄ vill du vara pÄ sÀkra sidan Àr det GW-M5610 som gÀller.AlltsÄ, jag gillar denna klocka, men skulle vilja piffa upp den lite. Modellbeteckningen Àr GW-M5610-1ER.
![]()
(Sorry för lite off-topic öl)
InnebÀr det att ex vis denna passar?
![]()
Genuine Casio G-Shock GW-M5610MD-2 Turquoise Watch Band & Bezel Combo GW-M5610. RÀcker det att det stÄr angivet GW-M5610 pÄ delarna för att de ska passa klockan, eller rÀcker det med 5610?
Det Àr för övrigt ingen som vet om och isf var det finns en knallröd kombo med bezel och band som skulle passa?
En Àkta gentleman som ger bort en sÄdan fin klocka!@HSK
Jag hade denna ett par veckor innan midsommar ifjol, men pÄ midsommarfesten sÄ tyckte vÀrdinnan att den var sÄ cool, sÄ hon fick ta över den.
![]()
Jag spontanköpte denna hĂ€r pĂ„ ks och hĂ€mtade den igĂ„r! Min absolut första G-shock. TĂ€nker mig att den fĂ„r agera sommarklocka dĂ„ det blir mycket lek med barnen , bad , kanske lite trĂ€ning osv. Ăr vĂ€ldigt nöjd! Fick med en röd modd jag ska slĂ€nga pĂ„ ocksĂ„ tĂ€nkte jag.
ni som kan det hĂ€r med g-shocks. Ăr det en vettig klocka att börja med? Saknar den nĂ„gonting? Eller Ă€r det till och med en riktigt bra en?
![]()