Jag med... VÀntat lite för lÀnge nu! Sugen pÄ att köpa frÄn ebay, men jag Àr osÀker pÄ vilken fÀrg jag vill ha. Tror det blir blÄ...Ingen som knipit en GBX-100? Finns vÀl inte i Sverige Ànnu men finns ju bla eBay. Sjukt sugen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag med... VÀntat lite för lÀnge nu! Sugen pÄ att köpa frÄn ebay, men jag Àr osÀker pÄ vilken fÀrg jag vill ha. Tror det blir blÄ...Ingen som knipit en GBX-100? Finns vÀl inte i Sverige Ànnu men finns ju bla eBay. Sjukt sugen!
Jag Àr sugen pÄ en vit, tror jagJag med... VÀntat lite för lÀnge nu! Sugen pÄ att köpa frÄn ebay, men jag Àr osÀker pÄ vilken fÀrg jag vill ha. Tror det blir blÄ...
NÀ man tycker det.... Verkar som att den Àr lanserad överallt utom EuropaJag Àr sugen pÄ en vit, tror jagMen vÀntar nog tills de dyker upp i Sverige. Kan inte vara allt för lÄngt bort..
Vilken gillar du mest?DÄligt drag i trÄden idag.
![]()
JÀklar va sugen man blir pÄ fÀrgglatt nÀr man ser sÄna hÀr bilder....
Rangeman kÀnns mer gedigen och har ju safir.Vilken gillar du mest?
Dra ett pm om suget blir för stort, har en sÄn till övers.JÀklar va sugen man blir pÄ fÀrgglatt nÀr man ser sÄna hÀr bilder....
NÀstan nyskick frÄn 2013!
![]()
![]()
Efter klagomÄl frÄn PK-maffian? Think of the children!Fint kap. NÀr bytte de ut den ballare beskrivningen "vibrator" mot "vibe-alarm"?
Hehe tror bara det var first edition som det stod det pÄFint kap. NÀr bytte de ut den ballare beskrivningen "vibrator" mot "vibe-alarm"?
Efter klagomÄl frÄn PK-maffian? Think of the children!![]()
Hehe tror bara det var first edition som det stod det pÄlÀr vara samlarvÀrde
Kan ju ha varit Japan versionen som fick heta vibrator och sen upptÀcktes det?LÀr ju varit nÄn utlÀndsk nitisk paragraf/moralryttare som pÄpekade detta för Casio. Trist i vilket fall.
De sjÀlva hade vÀl aldrig gjort kopplingen. :-D
Diskreta klockan pÄ inför avtackningsmiddag![]()
Det innebÀr Àven en ny tjÀnst för mig inom rÀddningstjÀnsten, vilket mÄste firas med en ny klocka! Vilken Mr G ska man sikta in sig pÄ?![]()
Diskreta klockan pÄ inför avtackningsmiddag![]()
Det innebÀr Àven en ny tjÀnst för mig inom rÀddningstjÀnsten, vilket mÄste firas med en ny klocka! Vilken Mr G ska man sikta in sig pÄ?![]()
Japp! Inte anvÀnt en riktig kamera sedan 2013.Krispig bild!
Mobilkamera?
Om du plockar bort alla G-Shocks ur samlingen sÄ Àr det resterande vÀrdet negativtDet finns konstigt folk dÀr ute... ringde killen och sa att jag ville köpa ALLA G-Shocks han har i den hÀr samlingen, men icke sa Nicke... det Àr allt eller inget som gÀller... synd...
https://www.blocket.se/annons/skane/bulk_set_klockor__over_200st/90721880