Urtyp
Guld
Permission granted. Vilken familj!FÄr man lÀgga upp ett familjefoto utan att de Àr synkade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Permission granted. Vilken familj!FÄr man lÀgga upp ett familjefoto utan att de Àr synkade?
En sÄn hÀr mÄste man ha pÄ kontoret
HÄller med. PÄ bilderna kÀndes den som en upphottad GA-2000.Snyggare i videon Àn pÄ produktbild.
HÄller med. PÄ bilderna kÀndes den som en upphottad GA-2000.
En sÄn hÀr mÄste man ha pÄ kontoret
Snyggare i videon Àn pÄ produktbild.
Genomskinligt camouflage mÄste verkligen vara bra
Den 5600 fick man ju lite rabarbersvaj av!
Ja, inte var den nÄt för de timida iaf, ha ha!
Kingen med rustning blir varm i solen tydligen
Den lÄg i fönstret, dÀr dom brukar varaSÄnt smÀrtar att se. Hade du den liggandes ute i flera timmar?
Jag vet att min stÄlsquare blir varm vÀldigt mycket fortare Àn resin.
Kingen med rustning blir varm i solen tydligen
Usch, jobbigt. Tro varför dom blir svarta? Det vore vÀl mer logiskt (och bÀttre) om dom blev genomskinliga som nÀr batterierna slutar funka.Kingen med rustning blir varm i solen tydligen
NÄgot med att skÀrmen polariseras tror jag.Usch, jobbigt. Tro varför dom blir svarta? Det vore vÀl mer logiskt (och bÀttre) om dom blev genomskinliga som nÀr batterierna slutar funka.
Ja, jag försökte googla. Inverterade displayer blir tydligen genomskinliga istÀllet!NÄgot med att skÀrmen polariseras tror jag.