Fantastisk display!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÀrgsÀttningen pÄ den dÀr Àr verkligen en fulltrÀff.GrÄtt ute, grÄa klÀder, kÀnner mig grÄ men MRG skÀnker lite fÀrgklickar.
Kan sitta och stirra lÀnge pÄ den vackra tavlan.
Tavlan i sig Àr djup och tjock och ger en extra 3d kÀnsla.
FÀrgsÀttningen pÄ den dÀr Àr verkligen en fulltrÀff.
Ăr du nöjd med klockan i övrigt? Jag sĂ„g den kort pĂ„ K&S innan den blev tillbakadragen igenGrym display
Den har lite buggar som jag hoppas de fixar snart. Annars nöjd. Har alltid haft garmin för trĂ€ning sĂ„ nĂ€r de slĂ€ppte instinct solar var jag lite sugen pĂ„ den men Ă€ndra mig heheĂr du nöjd med klockan i övrigt? Jag sĂ„g den kort pĂ„ K&S innan den blev tillbakadragen igen
Jag ger negativ display Ànnu en chans dÄ den Àr sÄ jÀkla snygg men vette fasen alltsÄ...
Testade lÀnken pÄ men det blev vÀl inte jÀttesnyggt och originalbandet var faktiskt riktigt skönt sÄ det Àr redan tillbaka pÄ den
Japp, gillar band och bezel som fasenGrÄtt Àr ju ÀndÄ lite ovanligt och roligare Àn helsvart.
Cool modell. Men varför envisas Casio med negativa displayer pÄ majoriteten av blÄtandarna undrar jag.
Tack! Det var högst oplanerat men skoj!Btw, kul inhopp pÄ Urbildningsradion.
JÀklar vad spÀnnande! DÄ har man nÄgot att se fram emot i eftermiddagTack! Det var högst oplanerat men skoj!
??Tack! Det var högst oplanerat men skoj!
Blev inbjuden som gÀst till Urbildningsradion, hoppas denna lÀnk funkar:
Grymt,Blev inbjuden som gÀst till Urbildningsradion, hoppas denna lÀnk funkar:
https://play.acast.com/s/urbildningsradion/entusiastprofil-s.l?seek=0
Dagens funn hos lokal AD.
JĂ€klar! Ăntligen nĂ„gon man hade velat lyssna pĂ„!Tack! Det var högst oplanerat men skoj!
Det Ă€r ju podd sĂ„ man lyssnar ju nĂ€r man kĂ€nner för det.JĂ€klar! Ăntligen nĂ„gon man hade velat lyssna pĂ„!