• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

905D06E1-146F-41C4-9BE6-C133BF007CE3.jpeg

Fantastisk display!

Jag ger negativ display Ànnu en chans dÄ den Àr sÄ jÀkla snygg men vette fasen alltsÄ...
Testade lÀnken pÄ men det blev vÀl inte jÀttesnyggt och originalbandet var faktiskt riktigt skönt sÄ det Àr redan tillbaka pÄ den :)
E5F69473-B609-40E0-911F-60A7626DA2CD.jpeg

Är du nöjd med klockan i övrigt? Jag sĂ„g den kort pĂ„ K&S innan den blev tillbakadragen igen :D
Den har lite buggar som jag hoppas de fixar snart. Annars nöjd. Har alltid haft garmin för trÀning sÄ nÀr de slÀppte instinct solar var jag lite sugen pÄ den men Àndra mig hehe

GrÄtt Àr ju ÀndÄ lite ovanligt och roligare Àn helsvart.
Japp, gillar band och bezel som fasen :)
Det Àr bara den negativa displayen jag har svÄrt för... vi fÄr se, jag kanske vÀnjer mig!

Jag kan iaf bekrÀfta att DW-5610 och DW-5600 INTE Àr kompatibla gÀllande byte av bezel, det Àr nÀra men funkar inte dÄ boetten pÄ 5600 Àr rund mellan knapparna pÄ sidorna och 5610 i princip platt.

Kanske modulen inuti Àr lika men det Àr överkurs för mig. :p
5EA442FE-F66A-4B7C-AD0B-43B8683C0A2A.jpeg

Tillbaka
Topp