Ser ÀndÄ intressant ut designmÀssigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KjÞpt hos Jermstad i Molde for 1600 NOK. Jeg trodde ikke disse var til salgs, men mÄtte jo spÞrre nÄr jeg sÄ den i G-shock-monteren.Hur kul som helst... perfekt för man cave... var köper man en sÄn och vad kostar den?
Lite som en reverse Frogman.Ser ÀndÄ intressant ut designmÀssigt!
Jag menar att det var intressant att det var just du. Lyssnade klart nu medan jag cyklade. Mycket bra! Tycker du Àr en hÀrlig och rolig profil hÀr pÄ forumetDet Àr ju podd sÄ man lyssnar ju nÀr man kÀnner för det.![]()
Ah, ok.Jag menar att det var intressant att det var just du. Lyssnade klart nu medan jag cyklade. Mycket bra! Tycker du Àr en hÀrlig och rolig profil hÀr pÄ forumet![]()
Blev inbjuden som gÀst till Urbildningsradion, hoppas denna lÀnk funkar:
https://play.acast.com/s/urbildningsradion/entusiastprofil-s.l?seek=0
GW-5000 va? SÄ jÀvla bra.
Det stÀmmer bra det.GW-5000 va? SÄ jÀvla bra.
Rösten Àr sÄdÀr men mitt ansikte och generella uppenbarelse Àr helt klart optimerat för radioformatet! Allvarligt talat sÄ Àr det en halvknepig upplevelse att lyssna pÄ sin inspelade röst, tror de flesta upplever sin egen röst som lite konstig nÀr man hör den sjÀlv s.a.s.Jag stÀmmer in i kören av folk med lovord över poddavsnittet med @S.L Du har ju till och med en radioröst, ha ha! Bra avsnitt - intressant och underhÄllande!
Eller hurRösten Àr sÄdÀr men mitt ansikte och generella uppenbarelse Àr helt klart optimerat för radioformatet! Allvarligt talat sÄ Àr det en halvknepig upplevelse att lyssna pÄ sin inspelade röst, tror de flesta upplever sin egen röst som lite konstig nÀr man hör den sjÀlv s.a.s.
Man hör sin egna röst via insidan ja och andras med öronen...Eller hurtycker jag lÄter skit konstig. Det har vÀl sÀkert nÄgot med hur rösten vibrerar i kraniumet och framstÀlls annorlunda för en sjÀlv.
Skrattade varje gÄng jag hörde "klockidiot"Blev inbjuden som gÀst till Urbildningsradion, hoppas denna lÀnk funkar:
Haha, ja det slog mig ocksÄ nÀr jag lyssnade att jag kanske satt nytt rekord för anvÀndandet av den termen/h.Skrattade varje gÄng jag hörde "klockidiot"Trodde du hÄllit pÄ lÀngre med G-Shock men "all-in" förklarar kanske en del
![]()
BTW, mycket vÀl genomförd intervju! Aldrig lyssnat pÄ Urbildningsradion innan.Haha, ja det slog mig ocksÄ nÀr jag lyssnade att jag kanske satt nytt rekord för anvÀndandet av den termen/h.
Det Àr sagt med mycket (sjÀlv)insiktsfull kÀrlek iaf!
Tackar! @Denke Àr en duktig och rutinerad vÀrd som ser till att det flyter pÄ!BTW, mycket vÀl genomförd intervju! Aldrig lyssnat pÄ Urbildningsradion innan.
Riktigt intressant, avkopplande och bra lÄtval. Det blir 5 av 5 klappor!Tackar! @Denke Àr en duktig och rutinerad vÀrd som ser till att det flyter pÄ!
Ja, jag har blivit kallad en del saker genom ren men mystisk Àr inte en av dem!Nu försvann nog mystiken hÀr för mÄnga. Som att fÄ trÀffa Elvis (gammal referens). Nu behöver man inte undra vem du Àr lÀngre![]()
Riktigt intressant, avkopplande och bra lÄtval. Det blir 5 av 5 klappor!
Mycket intressant och kÀnde igen mig mycket, har ocksÄ varit klocknörd i 20-25 Är. LÄg Àven pÄ F10 1991 som nÀrskydd. Intressant tid.Haha, ja det slog mig ocksÄ nÀr jag lyssnade att jag kanske satt nytt rekord för anvÀndandet av den termen/h.
Det Àr sagt med mycket (sjÀlv)insiktsfull kÀrlek iaf!
Ăr det en vĂ€ggklocka!??Dagens funn hos lokal AD.
![]()
![]()
Riktigt intressant lyssning, Àven för en klockrookie som mig. Det vÀrsta Àr att man kÀnner igen sig i att snöa in pÄ sakerBlev inbjuden som gÀst till Urbildningsradion, hoppas denna lÀnk funkar: