• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

F4929085-7299-4B0D-A7DB-B82F93E69CA8.jpeg

Ser ÀndÄ intressant ut designmÀssigt!

Jag stÀmmer in i kören av folk med lovord över poddavsnittet med @S.L Du har ju till och med en radioröst, ha ha! Bra avsnitt - intressant och underhÄllande!
Rösten Àr sÄdÀr men mitt ansikte och generella uppenbarelse Àr helt klart optimerat för radioformatet! Allvarligt talat sÄ Àr det en halvknepig upplevelse att lyssna pÄ sin inspelade röst, tror de flesta upplever sin egen röst som lite konstig nÀr man hör den sjÀlv s.a.s.

Rösten Àr sÄdÀr men mitt ansikte och generella uppenbarelse Àr helt klart optimerat för radioformatet! Allvarligt talat sÄ Àr det en halvknepig upplevelse att lyssna pÄ sin inspelade röst, tror de flesta upplever sin egen röst som lite konstig nÀr man hör den sjÀlv s.a.s.
Eller hur :) tycker jag lÄter skit konstig. Det har vÀl sÀkert nÄgot med hur rösten vibrerar i kraniumet och framstÀlls annorlunda för en sjÀlv.

Nu försvann nog mystiken hÀr för mÄnga. Som att fÄ trÀffa Elvis (gammal referens). Nu behöver man inte undra vem du Àr lÀngre :D

• Like
Reactions: S.L
Haha, ja det slog mig ocksÄ nÀr jag lyssnade att jag kanske satt nytt rekord för anvÀndandet av den termen/h. :D
Det Àr sagt med mycket (sjÀlv)insiktsfull kÀrlek iaf!
Mycket intressant och kÀnde igen mig mycket, har ocksÄ varit klocknörd i 20-25 Är. LÄg Àven pÄ F10 1991 som nÀrskydd. Intressant tid.:)

Blev inbjuden som gÀst till Urbildningsradion, hoppas denna lÀnk funkar:

https://play.acast.com/s/urbildningsradion/entusiastprofil-s.l?seek=0
Riktigt intressant lyssning, Àven för en klockrookie som mig. Det vÀrsta Àr att man kÀnner igen sig i att snöa in pÄ saker:D
Som vÀl Àr hÄller jag mig pÄ dom lÀgre G-nivÄerna Àn iaf;)
Men alltid lika trevligt att se dina Stor-Gs hÀr i trÄden:)

• Like
Reactions: S.L
Tillbaka
Topp