• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DW6900BMC. Återigen en stor hiss till relojesdemoda som skickade klockan omedelbart sĂ„ att jag fick den dagen efter trots att bestĂ€llningen gjordes vid lunch, packade ordentligt med bubbelplast och skyddande ytterkartong samt levererade ett fullt ifyllt och stĂ€mplat cert vilket inte Ă€r helt vanligt i den hĂ€r prisklassen. :happyhappy:

20200718_134010.jpg

20200718_141044.jpg

DW6900BMC. Återigen en stor hiss till relojesdemoda som skickade klockan omedelbart sĂ„ att jag fick den dagen efter trots att bestĂ€llningen gjordes vid lunch, packade ordentligt med bubbelplast och skyddande ytterkartong samt levererade ett fullt ifyllt och stĂ€mplat cert vilket inte Ă€r helt vanligt i den hĂ€r prisklassen. :happyhappy:

20200718_134010.jpg

20200718_141044.jpg
Oj, riktigt snabb leverans. Jag noterade ocksÄ att du knep sista exet ;)

Grattis, den Àr riktigt lÀcker!

• Like
Reactions: HSK

20200718_134010.jpg

20200718_141044.jpg

Ibland Àr det fulltrÀff frÄn Casios sida vad gÀller fÀrgtema! Mycket bra.

• Like
Oj, riktigt snabb leverans. Jag noterade ocksÄ att du knep sista exet ;)

Grattis, den Àr riktigt lÀcker!
Tack, de hade nÄgon slags rea sÄ drygt tusen spÀnn inkl. DHL Express vilket ÀndÄ Àr billigare Àn övriga butiker. :) Enda nackdelen Àr det svintrÄkiga och fula bandet men den Àr vÀl kompatibel med 5600-band ocksÄ?
Ibland Àr det fulltrÀff frÄn Casios sida vad gÀller fÀrgtema! Mycket bra.
Verkligen! Den Àr inte helt olik BB men de smÄ detaljerna gör stor skillnad. Jag hatar vanligtvis negativa displayer men upplever denna som helt OK. Jag vet inte om det bara Àr mina preferenser som har Àndrats men det kÀnns som att negativa displayen pÄ 6900 Àr tydligare Àn den pÄ squares (bortsett frÄn BT-modellerna sÄ klart)?

Hur gÄr det förresten med din? Funkar tracking som den ska?
Ja, men det gÄr inte direkt fort. Blir sÄ irriterad pÄ sÀljare som inte lyssnar, jag stod sÄ klart för frakten och bad honom flera gÄnger att skicka med DHL Express vilket man kan göra hos valfritt DHL-ombud men han tyckte att det verkade krÄngligt och insisterade pÄ att det skulle gÄ med vanliga postgÄngen sÄ att han skulle kunna lÀmna in den samma dag och "undvika förseningar".

Postades förra fredagen och har nu sorterats för export i alla fall sÄ den dyker vÀl upp i veckan hoppas jag. Man Àr nog lite bortskÀmd och har blivit sÄ van vid DHL Express för internationella transporter att saker som skickas postvÀgen kÀnns som en tillbakagÄng 100 Är i tiden. :D

Ja, men det gÄr inte direkt fort. Blir sÄ irriterad pÄ sÀljare som inte lyssnar, jag stod sÄ klart för frakten och bad honom flera gÄnger att skicka med DHL Express vilket man kan göra hos valfritt DHL-ombud men han tyckte att det verkade krÄngligt och insisterade pÄ att det skulle gÄ med vanliga postgÄngen sÄ att han skulle kunna lÀmna in den samma dag och "undvika förseningar".

Postades förra fredagen och har nu sorterats för export i alla fall sÄ den dyker vÀl upp i veckan hoppas jag. Man Àr nog lite bortskÀmd och har blivit sÄ van vid DHL Express för internationella transporter att saker som skickas postvÀgen kÀnns som en tillbakagÄng 100 Är i tiden. :D

MÀrkligt att han tycker sÄ. Hanteringen skiljer sig ju inte nÀmnvÀrt om du anvÀnder DHL eller lÀmnar in paketet till ditt lokala postombud.

Uack jag hade fÄtt spader.
Hoppas pÄ det bÀsta. PostgÄngen inom Sverige Àr ÀndÄ helt ok.

• Like

20200718_134010.jpg

20200718_141044.jpg
Riktigt cool den dÀr. Grattis!

• Like
Första posten i G-shock nÄgonsin. Och första nÄgonsin som jag gillar. G-shock har liksom inte varit min grej alls men nu behövde jag en klocka som pallar alla stötar nÀr man cyklar mtb.
IMG_20200718_164945-01.jpeg

LÀr vÀl duga :)
Den kommer duga alldeles ypperligt! Sen gör det ingenting att den Àr jÀkligt snygg ocksÄ.

Den kommer duga alldeles ypperligt! Sen gör det ingenting att den Àr jÀkligt snygg ocksÄ.
Det var just de. Tycker mÄnga andra Àr för spejsade. Denna Àr lite mer "vanlig" klocka.
VÀlkommen hit! Snart kommer du intala dig sjÀlv att du behöver en beater- och en fin-G. :rolleyes:
Hehe ne, har faktiskt en StÄlis ocksÄ men den anvÀnds aldrig. Tycker den Àr snygg men den Àr för stor och tung för mig.

Tillbaka
Topp