• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag har ingen aning faktiskt men tror sÀkert att de fÄtt ok. Det Àr ju trots allt bra marknadsföring för dem.
Är det verkligen bra marknadsföring? Jag skulle vilja pĂ„stĂ„ tvĂ€rtom. 600 euro för en Casioak kanske inte Ă€r den bĂ€sta reklamen man kan fĂ„. SvĂ„rt att tro att detta Ă€r godkĂ€nt av Casio sjĂ€lva faktiskt.

Är det verkligen bra marknadsföring? Jag skulle vilja pĂ„stĂ„ tvĂ€rtom. 600 euro för en Casioak kanske inte Ă€r den bĂ€sta reklamen man kan fĂ„. SvĂ„rt att tro att detta Ă€r godkĂ€nt av Casio sjĂ€lva faktiskt.
Jag tÀnkte mer pÄ att man helt plötsligt sett kÀndisar och kÀnda idrottare med Casioak och det har bland annat uppmÀrksammats av Hodinkee. Jag har svÄrt att se hur Casio skulle tycka det var dÄligt om deras klockor sÄldes till ett premiumpris, det fÄr ju de vanliga att framstÄ som billiga i jÀmförelse och fler kommer sÀkert köpa. Jag har ingen som helst Äsikt om detta men det Àr vad jag tror iaf.

Jag tÀnkte mer pÄ att man helt plötsligt sett kÀndisar och kÀnda idrottare med Casioak och det har bland annat uppmÀrksammats av Hodinkee. Jag har svÄrt att se hur Casio skulle tycka det var dÄligt om deras klockor sÄldes till ett premiumpris, det fÄr ju de vanliga att framstÄ som billiga i jÀmförelse och fler kommer sÀkert köpa. Jag har ingen som helst Äsikt om detta men det Àr vad jag tror iaf.
FörstÄr hur du tÀnker men med tanke pÄ att Casio knappast behöver nÄgon hjÀlp med marknadsföringen ser jag detta endast som negativt. (AlltsÄ i Casios ögon). Dom har ju ingen kontroll pÄ vare sig utseende eller kvalitetskontroll. Det skadar nog mer Àn hjÀlper nÀr det kommer till kritan. Problemet som jag ser det Àr att folk tror att detta Àr legitima Casio produkter.

MisstĂ€nker att det snart kommer en "cease and desist" sĂ„ skynda fynda! đŸ˜…đŸ€˜

"IFL Watches is an independent brand offering bespoke luxury products and customizations. All watch customizations are commissioned by our clients, for personal use only. We do not manufacture or sell watches. Nor are we affiliated with, or authorized by, the original manufacturers of the watches, unless stated otherwise. Our customizations are conducted in an entirely independent capacity. Any brands mentioned on our website, e-mails, marketing campaigns or social media are strictly for the purpose of reference only."

Senast Àndrad:
Kollat lite solsidan.
20211027_223602.jpg

Idag rÄkade jag visst komma en timme för tidigt till jobbet sÄ det fÄr bli en extra kopp kaffe med MR-G. TyvÀrr visar det sig att min andra GD-350 som jag har bestÀllt inte heller verkar dyka upp. Jag förstÄr inte varför Ebay trilskas med 45 dagars leveranstid sÄ att paketet verkligen fÄr tid att försvinna i postsystemet?
3CF62078-D459-4181-A1DA-AACDD394C60B.jpeg

Finns ju ingen trÄd som Àr i nÀrheten av denna och dÄ fÄr man anvÀnda ett kryphÄl. Genom att hÀvda att man hÄller pÄ med konkurrentanalys tror jag man slinker igenom fast det inte Àr en G-shock.
Borde funka en gĂ„ng iallafall 😁

20211028_103205.jpg
Tror dock att de flesta hÀr Àr ganska sÄ partiska, givetvis beroende pÄ analysens utfall!

Rangeman har förbanne mig gÄtt och blivit en favorit. SÄ lÀtt, sÄ cool och sÄ praktisk!
Men jag vill ha flera fÀrger...
SÄ, Àr det nÄn som sitter pÄ annat utförande och vill slÀppa ivÀg? Grymmast vore grön.
20211028_141533.jpg
Nya klĂ€der💚😉

Nya klĂ€der💚😉
Ska man köpa skruvar ocksÄ? De dÀr lÄtsasskruvarna blir kanske fula om man mekar dem fram och tillbaka?

Rangeman har förbanne mig gÄtt och blivit en favorit. SÄ lÀtt, sÄ cool och sÄ praktisk!
Men jag vill ha flera fÀrger...
SÄ, Àr det nÄn som sitter pÄ annat utförande och vill slÀppa ivÀg? Grymmast vore grön.
20211028_141533.jpg
Nya klĂ€der💚😉
Annars Ă€r det himla snyggt med rosa! ✌đŸ’Ș

Ska man köpa skruvar ocksÄ? De dÀr lÄtsasskruvarna blir kanske fula om man mekar dem fram och tillbaka?
Jag har köpt till alla mina RangemanklĂ€der för att slippa hĂ„lla pĂ„ o fipplar med dom vid byte🙂
Kostar billigt hÀr:

Tillbaka
Topp