• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag har köpt till alla mina RangemanklĂ€der för att slippa hĂ„lla pĂ„ o fipplar med dom vid byte🙂
Kostar billigt hÀr:
MĂ„ngen tack!
Det var dock bökigt att köpa frÄn Poland. KrÀvdes samtal med banken efter att kortet spÀrrades! Rövarvaluta tydligen.

Oerhört nöjd med bĂ„da, hann ta nĂ„gra snabba kort innan jag var tvungen att köra som Schumacher tillbaka till jobbet 😁.
B1D337AC-CC5A-4FAB-92E9-FFD1EB67527D.jpeg
CA76061A-6A12-48B6-92CB-48F70408150C.jpeg
9B7ED99D-C6D6-4A0F-B972-90BAA5611D08.jpeg

den blĂ„ Ă€r liite bĂ€ttre tycker jag för visst Ă€r hela boetten blĂ„ pĂ„ den? 😎

Den Ă€r absolut riktigt fin ocksĂ„ 😁. Boetten eller ja hela framsidan/runt om Ă€r blĂ„ men inte baksidan.

lĂ„ter nice! LĂ€r vĂ€ll testas en dag, tyckte sĂ„dĂ€r om resinvarianten men iof inte testat alla dĂ€r heller 🙈

Kul du hitta tillbaka iaf, sjĂ€lv köpte jag tvĂ„ G till nyss sĂ„ har tre. LĂ€tt falla tillbaka igen 😂

lĂ„ter nice! LĂ€r vĂ€ll testas en dag, tyckte sĂ„dĂ€r om resinvarianten men iof inte testat alla dĂ€r heller 🙈

Kul du hitta tillbaka iaf, sjĂ€lv köpte jag tvĂ„ G till nyss sĂ„ har tre. LĂ€tt falla tillbaka igen 😂
Resinbandet pĂ„ bĂ„da Ă€r riktigt trevligt och inte som pĂ„ en vanlig fyrkant eller oak. Ska fixa nĂ€rmare bilder imorgon 😃.

Tack sĂ„ mycket 😍. KĂ€nns riktigt bra att va tillbaka đŸ™ŒđŸ„ł. Haha helt rĂ€tt dĂ€r 😁. Blir nog fler G’s hĂ€r ocksĂ„ framöver.

Kikade in i trĂ„den för att jag hade kollat pĂ„ just densĂ€r tvĂ„! Kul att du slig till pĂ„ bĂ„da tvĂ„, riktigt fina😍 Lutade mot blĂ„ men nu blev man ju sugen pĂ„ den silvriga
Kunde inte lĂ„ta bli nĂ€r Klockmagasinet fick in bĂ„da pĂ„ lager efter bevakning 😍. Dom Ă€r riktigt fina och skulle jag ocksĂ„ behöva vĂ€lja ena sĂ„ hade jag valt den silvriga för att urtavlan Ă€r mycket tydligare 😊.

Vad hÀnde?? Du betalde inte med PayPal eller?
Först var tanken att köra med kort. Men sidan anvÀnde inte bank-id, vilket visade sig vara ett bankkrav inom EU, sÄ istÀllet fick jag omedelbart ett sms frÄn banken att nÄgon försökt dra polska pengar frÄn kortet. SÄ dÄ blev istÀllet kortet "mjukspÀrrat", dvs spÀrrat men möjligt att lÄsa upp igen. Trodde först att det var regionspÀrren som spökade pÄ nÄgot vis sÄ dÄ testade jag med PP. Men samma sak upprepades. DÄ sÄg jag ocksÄ att jag fÄtt en uppmaning att omedelbums ringa banken. Sagt och gjort.
Efter att mjukspÀrren hÀvts pÄ bÀgge korten, betal- resp kreditkortet som anvÀnds genom PP, sÄ funkade PP.

Lite oklart egentligen vad som faktiskt lÄg bakom. Kanske Bank-id som inte aktiverades, eller ett befarat rövarköp. Fick inget klockrent svar.

Men nu Ă€r en grön kostym pĂ„ vĂ€g hem 😃

Rangeman har förbanne mig gÄtt och blivit en favorit. SÄ lÀtt, sÄ cool och sÄ praktisk!
Men jag vill ha flera fÀrger...
SÄ, Àr det nÄn som sitter pÄ annat utförande och vill slÀppa ivÀg? Grymmast vore grön.
20211028_141533.jpg
Jag har blÄa band och bezel om du e intresserad? Köpte inte lÀnge sen, anvÀnd ett par dagar, men tyvÀrr, var inte riktig min fÀrg. Ser ut som ny

Den dÀr Àr riktigt bra alltsÄ! Det enda jag inte riktigt kan med pÄ Oakarna Àr den pyttelilla negativa displayen :(
En positiv display mot det grÄa i dagvisaren hade vart mumma pÄ den blÄ:D
NĂ€r skaffar du AR igen förresten?😁
Kan inte annat Ă€n hĂ„lla med att positiv display hade verkligen varit mumma 😍. Hahaha kanske fĂ„r bli denna istĂ€llet för AR 😁.
173E22ED-2107-475C-AE76-7AFFD6C37EDE.jpeg

Stor men bekvÀm var ordet.

PXL_20211029_104253176.jpg
Och denna ggn har jag anvĂ€nt den. Var lite osĂ€ker pĂ„ köpet dĂ„ jag förra ggn sĂ„lde direkt men var tvungen testa igen och glad jag gjorde det. Gillar den mkt 😎

Ska förövrigt hĂ€mta upp en ny GA-900 sen efter jobbet, hoppas jag denna Ă€r utan imma och perfekt denna ggn för den som modell Ă€r vĂ€ldigt trevlig med đŸ™đŸ»

Och denna ggn har jag anvĂ€nt den. Var lite osĂ€ker pĂ„ köpet dĂ„ jag förra ggn sĂ„lde direkt men var tvungen testa igen och glad jag gjorde det. Gillar den mkt 😎

Ska förövrigt hĂ€mta upp en ny GA-900 sen efter jobbet, hoppas jag denna Ă€r utan imma och perfekt denna ggn för den som modell Ă€r vĂ€ldigt trevlig med đŸ™đŸ»

Den Àr stor pÄ ett trevligt och roligt sÀtt. Lite konstigt uttryckt men sÄ upplever jag kingen.

Tillbaka
Topp