Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
sedÀr jaBut of course, my milking friend
Och pÄ kombilÀnk förstÄs
![]()
Ja vem styr egentligenVem styr?!
FörlÄt en okunnig nybörjare. Men mod eller ny/orginal?
FörlÄt en okunnig nybörjare. Men mod eller ny/orginal?
Vem styr?!
Aha, sÄg inte nasa texten pÄ bilden. Grymt cool![]()
![]()
GWM5610NASA4 | Orange NASA Watch | CASIO
Take flight with the GWM5610NASA4, the latest inspired G-SHOCK. This latest model, which celebrates space exploration, comes with advanced technical capabilities like Tough Solar Technology and Multi-Band 6 Atomic Timekeeping. Styled after the iconic orange suits worn by astronauts, the new...www.casio.com
Ingen mods. Det Àr en GWM5610NASA4.FörlÄt en okunnig nybörjare. Men mod eller ny/orginal?
Blir det nÄgot gruppköp Àr jag gÀrna med oxÄ.Vi kan vÀl dra ett mail och kolla lÀget med dem. Det Àr vÀl 5000ss som Àr av intresse!
StÀmmer bra det!Vi kan vÀl dra ett mail och kolla lÀget med dem. Det Àr vÀl 5000ss som Àr av intresse!
StÀmmer bra det!
Jag har mailat klockmagasiet, klockgiganten och klockia och frÄgat om dem kommer ta in serien.
Jag mailade KM Globen för att kolla om det gÄr att boka nÄgra ex. à terkommer nÀr jag fÄtt svar.StÀmmer bra det!
Jag har mailat klockmagasiet, klockgiganten och klockia och frÄgat om dem kommer ta in serien.
Vi ser fram emot lite bilder
Haha nej dÄ sÄ illa Àr det inteHan har försvunnit in i parfymens vÀrld![]()
Finns ingen original resin som passar tyvÀrr.Det kanske har kommit upp tidigare, men har nÄgon bytt ifrÄn stÄlkostym pÄ sin gmw-b5000 till resin istÀllet?
Vad jag vet finns ingen resin bezel till stÄlisarna? Men armbandet gÄr vÀl att byta om du köper rÀtt sort.Det kanske har kommit upp tidigare, men har nÄgon bytt ifrÄn stÄlkostym pÄ sin gmw-b5000 till resin istÀllet?
Finns ingen original resin som passar tyvÀrr.
Jag sÄg en ifrÄn Aliexpress, dÀr av frÄganVad jag vet finns ingen resin bezel till stÄlisarna? Men armbandet gÄr vÀl att byta om du köper rÀtt sort.
SÄg en som hade den pÄ WUS. SÄg inte bra ut tycker jag.Jag sÄg en ifrÄn Aliexpress, dÀr av frÄgan