Brogin
Silver
Tack för tipset @roosterman men Kingen lÀmnade södern i början av veckan för ett fortsatt liv lÀngre norrut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du kanske mĂ„ste sĂ€ga till skogsvaktarn att han ska ta den dĂ€r ox'n till veterinĂ€ren. Det Ă€r nĂ„t skumt med reaktionstiden. @Mikko Luiro s Rangeman hann ju t.om. byta frĂ„n DST innan den började springa.Förutom att den piper en gĂ„ng i timmen, precis nĂ€r Ă€lgjĂ€veln Ă€r i skottlinjen (pip pip)âŠ
HÀr tar vi frukost efter en lÄng och vaken natt, innan det Àr dags att Äka hem.
Fortfarande dÄligt samvete ?
Inte lÀtt att stÄ ut, den Àr urtristFortfarande dÄligt samvete ?
SĂ„ blir det ibland.En heads up pĂ„ den hĂ€r, typ ny. G-shock kanske inte va min grej Ă€ndĂ„ sĂ„ den fĂ„r nog rulla vidare Ăr en GW-M5610U-1ER.
Oh no, you did it againInte lÀtt att stÄ ut, den Àr urtrist
Jo, Ă€r ju sĂ„. Ăr inga enorma pengar heller att ha pĂ„ hyllan, men samtidigt onödigt att bli liggande. BĂ€ttre att den fĂ„r leva ett gott liv nĂ„n annanstansSĂ„ blir det ibland.
Antingen klickar man eller inte.
BehÄller min dÄ den kÀnns vÀldigt rÀtt vid vissa tillfÀllen. HÀr tillsammans med en annan som tar mest plats pÄ armen.
BÄda lÀttlÀsta fast pÄ olika sÀtt.
Den lĂ€r ju inte ligga lĂ€nge pĂ„ K&S....Jo, Ă€r ju sĂ„. Ăr inga enorma pengar heller att ha pĂ„ hyllan, men samtidigt onödigt att bli liggande. BĂ€ttre att den fĂ„r leva ett gott liv nĂ„n annanstans
Ibland undrar man över hur mĂ„nga intressanta och ovanliga G-Shocks (och Ă€ven andra "billiga" klockor) som ligger och dammar hemma hos "icke-g-shock-intresserade" forummedlemmar. De anvĂ€nds inte, men man orkar inte bry sig att sĂ€lja för att "det Ă€r sĂ„ lite pengar".Ăr inga enorma pengar heller att ha pĂ„ hyllan
PING @jostlingEn heads up pĂ„ den hĂ€r, typ ny. G-shock kanske inte va min grej Ă€ndĂ„ sĂ„ den fĂ„r nog rulla vidare Ăr en GW-M5610U-1ER.
Skrev samtidigt ovan i Vadgörduodinklocka-trÄdenKolla i G-shocktrÄden om du inte redan tryckt pÄ köpknappen
Nja.. Men lyckades med den andra gulingen iaf@roosterman , skulle det inte komma hem en gul saab idag
SÄ kan det vara men eftersom det inte Àr jag som sÀljer, eller köper heller för den delen sÄ la jag inte mer tid Àn ett snabbt skott frÄn höften. Tyckte mest att det var kul att springa pÄ den.Zoomar man in pÄ bilden sÄ ser den begagnad ut. En taxfree shop som sÀljer begagnade G-Shocks, intressant. Vilken flygplats var det?
Borde jag kÀnna igen den?Nja.. Men lyckades med den andra gulingen iaf
Fast den var koligt svart nÀr jag fick hem den för en stund sen
@Derix kÀnner du igen den?
Dunderhonung?Borde jag kÀnna igen den?
Eftermiddags-G
SÀger BorÄs/blocketBorde jag kÀnna igen den?