Nej jag skojade bara, jag vet PRECIS hur det kÀnns. "den ska tÄla det meeen..."Jag kanske Àr lite petig. KostnadsfrÄga ocksÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej jag skojade bara, jag vet PRECIS hur det kÀnns. "den ska tÄla det meeen..."Jag kanske Àr lite petig. KostnadsfrÄga ocksÄ
, Klart den tÄl men inte lika snygg repigNej jag skojade bara, jag vet PRECIS hur det kÀnns. "den ska tÄla det meeen..."
Jag förstÄr precis
Eftersom vi ÀndÄ har börjat reflektera över nivÄn hÀr i trÄden ska jag INTE frÄga varför du kör omkring med en lÄnghÄrig blondin mellan benen. Men igÄr hade jag undratGillar den monokrona looken!
Eftersom vi ÀndÄ har börjat reflektera över nivÄn hÀr i trÄden ska jag INTE frÄga varför du kör omkring med en lÄnghÄrig blondin mellan benen. Men igÄr hade jag undrat
LOL. Du Àr en sick man
Men det var vÀl ingen som bjöd pÄ den? Kanske kan frÄga sÀljaren om hen kan lÀgga upp den igen?Absolut, jag var sugen pÄ den dw6900 i klassisk design som gick för 499:-. Vill testa den modellen lite billigt bara
Jo ett bud och sÄldMen det var vÀl ingen som bjöd pÄ den? Kanske kan frÄga sÀljaren om hen kan lÀgga upp den igen?
Tyckte jag sÄg det. Förra gÄngen för en hundring till sÄ var det inga budJo ett bud och sÄld
Riktigt hÀrligt bruksskick pÄ denKör bara, röjer gips och bilar betong med denna nu pÄ eftermiddagen (vet hur det kÀnns.. )
Nu yrar du i nÀsmössan @Aros Det Àr ju Chewbacka som jag sitter pÄ. Sorry Han SoloEftersom vi ÀndÄ har börjat reflektera över nivÄn hÀr i trÄden ska jag INTE frÄga varför du kör omkring med en lÄnghÄrig blondin mellan benen. Men igÄr hade jag undrat
Det Àr kört för mig, inget hopp kvar. Det Àr 12-timmars som gÀller för mig tills jag fÄr nÄt hÄrt slag i huvudet och blir normal igen.Ska du gÄ i terapi för att du inte gillar den ihoptryckta 2:an i 24h visning eller har du kastat in handduken? Blir det AM/PM livet ut nu?
Edit: Detta inlĂ€gg Ă€r sjĂ€lvfallet 100% ironi i enlighet med G-andan i trĂ„den. Min uppfattning Ă€r att @Urtyp Ă€r en hĂ€rlig lustigkurre med lite för platta handleder för att bĂ€ra stĂ„lisar som kan tackla den âhĂ„rdaâ tonen.
DÀrav jagblir lite mer vÄgad att anvÀnda, finare avspolad men fortfarande syns det att den Àr anvÀndRiktigt hÀrligt bruksskick pÄ den
Den dÀr Generalen saknas hÀrEfter nattsuddande och ett par timmars klocksurfande i sÀngen pÄ morgonen sÄ steg jag upp. Brunch bestÄende av havregrynsgröt med Àpple och filmjölk. G-shock fÄr starta dagen.
Okej, Äter till RCVD-frÄgan pÄ en bluetoothmodul, för nu tog jag den jÀveln pÄ bar gÀrning
Min GMW-B5000MB har alltsÄ bluetooth aktiverat enligt fabriksinstÀllningarna och Àr kopplad till mobilen för att göra de initiala instÀllningar och för att kunna kolla batteriets status. Inget annat. SÄ den var alltsÄ connectad i torsdags nÀr den kom hem och inte sedan dess.
Jag vill ju hÀvda att den ÀndÄ gÄr över pÄ MB6 av sig sjÀlv Àven fast jag inte gÄr in och tar bort mobilkopplingen.
Nu ikvÀll efter tandborstningen sÄg jag detta:
Den försöker synka via MB6. RCVD stÄr och blinkar hÀr alltsÄ.
Jag stÄr blixtstilla och efter nÄgra minuter:
Voila! Den har synkat
Nu en halvtimme senare stÄr det fortfarande RCVD i displayen.
Men dÄ Àr frÄgan, varför gör det inte det nÀr jag vaknar pÄ morgonen?
Jag tror det Àr sÄhÀr:
Eftersom klockan ÀndÄ har en aktiv koppling mot mobilen sÄ försöker den koppla upp sig mot mobilen dessa fyra tillfÀllen, alltsÄ ca 06:30 imorn bitti. Men eftersom den inte kommer lyckas sÄ tar den det som en misslyckad synkning och dÀrmed försvinner RCVD.
Min klocka brukar ringa 06:50 dÀrav att jag aldrig ser RCVD tror jag.
StÄr ju ocksÄ att den vÀljer sjÀlv att gÄ över pÄ MB6 om den inte de lyckats nÄ mobilen pÄ de senaste 24 timmarna. Och sÄ rullar det pÄ sÄhÀr.
Sorry trÄden att jag inte kunde slÀppa det, jag vill bara förstÄ hur det funkar
Edit: nu 00:44 ser jag att det Àr borta, mÄste vara för att 00:30 AM passerat och den inte kunde koppla mot mobilen.
Lika bra att du skickar den söderutJag upptĂ€ckte just att G-shocken gĂ„r en timme före. Ăr inte helt förtjust i automatiska tidsinstĂ€llningen som ibland fĂ„r för sig att Ă€ndra tiden sĂ„ att det blir fel...
Ăr man inte riktigt noggrann med instĂ€llningarna och att lĂ€ra sig hur klockan fungerar sĂ„ blir det som var tĂ€nkt att garantera rĂ€tt tid istĂ€llet felvisning...
Försöker fastna för jelly/skelleton/ genomskinliga. Men Àn sÄ lÀnge ingen villhöver kÀnsla tyvÀrr
Jag upptĂ€ckte just att G-shocken gĂ„r en timme före. Ăr inte helt förtjust i automatiska tidsinstĂ€llningen som ibland fĂ„r för sig att Ă€ndra tiden sĂ„ att det blir fel...
Ăr man inte riktigt noggrann med instĂ€llningarna och att lĂ€ra sig hur klockan fungerar sĂ„ blir det som var tĂ€nkt att garantera rĂ€tt tid istĂ€llet felvisning...
Rymdtitan och hĂ„rdrockscarbon i rĂ€tt blandning skojar man inte bort.Ănnu en fyrkant
Troligtvis den lÀttaste i samlingen