• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Var bestÀller jag lÀmpligast original vit ram och band passandes 5610 ?
1000009244.jpg
Har köpt hÀrifrÄn. Vet inte om de Àr billigast, men de har bra sortiment. Annars e-bay

Kan detta vara bÀsta G-shocken hittills i min Àgo?
Trodde dock den skulle ha mer laddning efter 9 dagar pÄ handleden. Minns inte om den var dÀr den Àr nu eller om den hade en pinne till i appen nÀr den anlÀnde.
Kan ju oxÄ vara sÄ att det Àr för lite sol Àn

Bilagor

• IMG_6082.jpeg
    IMG_6082.jpeg
    940 KB · Visningar: 2
Jag kan inte vara annat Àn missnöjd nÀr dom hÀvdar att klockan har anvÀnts, nÀr man sjÀlv Àr sÀker att den har aldrig provats pÄ armen, bara tagit ur förpackningen en gÄng, och justerat tiden med 15 knapptryck. Man fÄr vÀll kolla om alla funktioner fungerar?

Om jag godkÀnner retur för nÄgot lÀgre pris Àr jag 100% sÀker att den kommer att dyka upp pÄ webbplatsen som ny inom nÄgra dygn.
Nu har jag fÄtt svar frÄn Ditur.se. Dom skickade den hÀr bilden som enligt dom tyder pÄ bruk. Jag satte den klockan aldrig pÄ armen. Gissar att det dÀr kunde ha hÀnt pga kartongen som sitter under klockan kanske? Eller sÄ nÄgon innan mig testade klockan dÄ?

Nu vill dom betala 600kr mindre Àn jag betalade för den.

Andra bilden Àr den jag tagit innan jag skickade tillbaka klockan.

Bilagor

• 1000001614.jpg
    1000001614.jpg
    621.2 KB · Visningar: 3
  • 1000001204.jpg
    1000001204.jpg
    273.2 KB · Visningar: 4
Nu har jag fÄtt svar frÄn Ditur.se. Dom skickade den hÀr bilden som enligt dom tyder pÄ bruk. Jag satte den klockan aldrig pÄ armen. Gissar att det dÀr kunde ha hÀnt pga kartongen som sitter under klockan kanske? Eller sÄ nÄgon innan mig testade klockan dÄ?

Nu vill dom betala 600kr mindre Àn jag betalade för den.

Andra bilden Àr den jag tagit innan jag skickade tillbaka klockan.
Är det denna du köpte i januari frĂ„n de som du nu lĂ€mnar tillbaka eller har du köpt flera frĂ„n dem?
https://klocksnack.se/threads/🧾-officiella-g-shocktrĂ„den.24037/post-4940287

Bra dĂ€r! 😅 Nej, köpte tvĂ„, ena att anvĂ€nda, andra att ha i mint skick tĂ€nkte jag, men behövde pengar nu, sĂ„ skickade tillbaka den. DĂ€rför hĂ€vdar jag att jag inte anvĂ€nt den..
Är den helt ny oanvĂ€nd sĂ„ skall det inte finns nĂ„gra repor alls pĂ„ plasten. Min Ă€r frĂ„n innan jul och fortfarande inga repor vad jag kan se. SĂ„g det ut sĂ„dĂ€r nĂ€r du fick den?
1000023789.jpg

Är den helt ny oanvĂ€nd sĂ„ skall det inte finns nĂ„gra repor alls pĂ„ plasten. Min Ă€r frĂ„n innan jul och fortfarande inga repor vad jag kan se. SĂ„g det ut sĂ„dĂ€r nĂ€r du fick den?
1000023789.jpg
DĂ€r har du rĂ€tt. Resten av klockan var ju nyskick, kollade aldrig pĂ„ baksidan. Hade den bara i kartong 🙂

Hittade ocksÄ bild pÄ min, 4 veckor pÄ handleden sÄg den ut som din.
Hur Ă€r ens möjligt att fĂ„ sĂ„dana repor pĂ„ plasten, om det fanns inga alls fler spĂ„r pĂ„ klockan 🧐

Senast Àndrad:
FrÄga till experterna:
Min stĂ„lis har börjat draina batteri trots att den burits konstant sedan 1mars. Börjar misstĂ€nka att den behöver nytt batteri dĂ„ den Ă€r frĂ„n 2018 men tycker Ă€ndĂ„ det kĂ€nns mĂ€rkligt. Drar Bluetooth och autoljus sĂ„ mycket? Var strax över hĂ€lften enl appen nĂ€r den anlĂ€nde (veckan innan owgm) och nu Ă€r det tvĂ„ streck kvar, ett streck har försvunnit sedan gĂ„rdagen. Önskar dock att man kunde se % istĂ€llet i appen men man kan vĂ€l inte vĂ€nta sig för mycket haha

Senast Àndrad:
FrÄga till experterna:
Min stĂ„lis har börjat draina batteri trots att den burits konstant sedan 1mars. Börjar misstĂ€nka att den behöver nytt batteri dĂ„ den Ă€r frĂ„n 2018 men tycker Ă€ndĂ„ det kĂ€nns mĂ€rkligt. Drar Bluetooth och autoljus sĂ„ mycket? Var strax över hĂ€lften enl appen nĂ€r den anlĂ€nde (veckan innan owgm) och nu Ă€r det tvĂ„ streck kvar, ett streck har försvunnit sedan gĂ„rdagen. Önskar dock att man kunde se % istĂ€llet i appen men man kan vĂ€l inte vĂ€nta sig för mycket haha

Autoljus drar mycket.

Tillbaka
Topp