Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ny G-Shock. Bra lÀsbarhet jfr 5610 trots negativ display.
![]()
Se dÀr. Omedvetna val som blir bra. Som nÀr Forrest Gump investerade i ett fruktföretag. Nja kanske inte riktigt sÄ braDet Àr inte TROTS negativ display. Det Àr en MIP display vilken Àr en helt annan sak Àn negativ LCD display! Bra val!![]()
HÀrligt, den ser fin ut! GrattisGod dag, new watch day, behövde nytt batteri bara, fint skick i övrigt![]()
![]()
MIP Àr bra grejerSe dÀr. Omedvetna val som blir bra. Som nÀr Forrest Gump investerade i ett fruktföretag. Nja kanske inte riktigt sÄ bra![]()
Sjukt segt just nu, DW-H som jag fick i inbyte (var vÀl frÄn dig?) gÄr inte ens ivÀg för femtonhundraNÀstan omöjligt att sÀlja nÄgot över ett par tusenlappar idag sÄ TB fÄr helt enkelt stanna, inte grÄter jag för det direkt
![]()
RĂ€cker med att det finns en likadan klocka som du sĂ€ljer billigare nĂ„gonstan i vĂ€rlden sĂ„ blir det mĂ„ttstocken för marknaden, enligt vissa. Ăven om den billigare Ă€r fem Ă„r Ă€ldre och i risigt skickSjukt segt just nu, DW-H som jag fick i inbyte (var vĂ€l frĂ„n dig?) gĂ„r inte ens ivĂ€g för femtonhundrahelt galet!
NĂ€ helt riktigt!RĂ€cker med att det finns en likadan klocka som du sĂ€ljer billigare nĂ„gonstan i vĂ€rlden sĂ„ blir det mĂ„ttstocken för marknaden, enligt vissa. Ăven om den billigare Ă€r fem Ă„r Ă€ldre och i risigt skickSkĂ€mt Ă„sido, sĂ„ lĂ€nge man inte absolut behöver sĂ€lja sĂ„ Ă€r det detsamma egentligen. TĂ€nker inte skĂ€nka bort grejer bara för att.
Du skulle givetvis ha skÀnkt bort den och kryddat lite extra genom att bjuda pÄ frakten, REK dvs.NÀ helt riktigt!
Ligger ju en exakt likadan ute hÀr pÄ K&S för x antal hundringar mer, lik förbaskat fick jag ett PM dÀr det skulle prutas igÄr
Jag Àr tillmötesgÄende för snabbt och smidigt sÀlj, tror du jag fÄtt nÄgot svar sedan dess?
Varför frÄgar man ens om man inte Àr beredd att genomföra affÀren? Eller skulle jag ha sagt en tusing jÀmt för att det skulle bli av?![]()
HÀrligt att du verkar trivas med Antarctic, helt rÀtt att den kom till nÄgon som faktiskt anvÀnder den och inte ser den som en investerings-posör-klocka. Gissar att den kommer Äka pÄ ganska snabbt efter OWGSlösurfande med
![]()
En riktig klassiker som Àr galet bra!Denna har blivit en riktig favorit. à ngrar nÀstan att jag inte var med i OWGM. Men bara nÀstan
![]()
Snackas mycket om TVA, men denna Àr i mitt tycke bÀttre. Ser dessutom vÀldigt fin ut.NÀstan omöjligt att sÀlja nÄgot över ett par tusenlappar idag sÄ TB fÄr helt enkelt stanna, inte grÄter jag för det direkt
![]()
Lite som med filmer, ettan Àr allt som oftast bÀstSnackas mycket om TVA, men denna Àr i mitt tycke bÀttre. Ser dessutom vÀldigt fin ut.
Hej pÄ er alla!
Vill hÀlsa och tacka alla trevliga personer hÀr för allt snack, hjÀlp, tokerier och bilder pÄ grymma klockor som jag fÄtt tagit del av under de Är jag hÀngt pÄ KS. Det Àr nu dags för nya saker i livet och jag har tagit ett inte helt enkelt beslut att kliva av hÀr.
Sköt om er G-Shockers och hÄll fanan högt!
Bjussar pÄ en potpurri av bilder som fÄr avsluta denna episod hÀr för min del!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Simma lugnt!
![]()
HĂ€rlig samling och tack för alla trevliga poster du bjudit pĂ„. Ănskar dig all lycka i det nya kapitlet - men visst tittar du in hĂ€r sĂ„ smĂ„ningom!
Du gjorde helt rÀtt i att sÀlja den till migHÀrligt att du verkar trivas med Antarctic, helt rÀtt att den kom till nÄgon som faktiskt anvÀnder den och inte ser den som en investerings-posör-klocka. Gissar att den kommer Äka pÄ ganska snabbt efter OWG![]()