Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag hÄller utHaha! Du har nÄgra bra dagar framför dig lÄter det somKan ana att du Àr rÀtt trött pÄ Rangemanen nu?
Jag hÄller utMen visst fasen ska det bli riktigt gott att fÄ byta klockor igen
Var lite orolig att jag skulle uppleva den obekvÀm pga sensorerna som sitter pÄ baksidan, men har faktiskt inte kÀnt av dom. Den sitter riktigt bra pÄ min handled (19,5cm)
Och jag tycker den Àr jÀkligt snygg och vÀldigt G-shockig till utseendet.
DÀremot riktigt besviken pÄ att den Àr sÄ inriktad pÄ att vara en trÀningsklocka med hur mÄnga funktioner som helst som jag finner ointressanta..
Saknar att kunna ha barometern framme i displayen, för det ska fasen en Rangeman ha!! Och dÄ finns det fem olika displayutseende att vÀlja mellan ÀndÄ.. Fyra förinstÀllda och ett som man sjÀlv kan vÀlja info pÄ.
Kör den helt "dum" för att slippa notifieringar och annat.. Batteriindikatorn fortfarande pÄ fullt efter en mÄnad.
SjÀlvklart en jÀkligt kompetent G-shock, men kÀnslan Àr att Casio velat försöka ta andelar för smartklockorna![]()
Varmt vÀlkommen till en vÀldigt trevlig trÄd! Fina klockor du harNy hÀr pÄ forumet, kan inte sÄ mycket om klockor men var tvungen att joina nÀr polaren tipsade om denna legendariska trÄd!
Info om mig:
1. Jag Àlskar G-SHOCK!
2. Jag Àlskar lera!
MÄr bra nÀr jag har:
1. Leatherman pÄ bÀltet & Mudman pÄ handleden!
Helt rÀtt! GW-6900 Àr bra mycket bÀttre Àn DWFunderar pÄ att sÀlja dessa tvÄ för att jag vill ha en gw-6900.![]()
VÀlkommen! Det var inga dÄliga G-Shocks du hade, Àr vÀldigt svag för GWG-2040 Flare Red. Hade en sÄn förut som jag saknar dÄ och dÄNy hÀr pÄ forumet, kan inte sÄ mycket om klockor men var tvungen att joina nÀr polaren tipsade om denna legendariska trÄd!
Info om mig:
1. Jag Àlskar G-SHOCK!
2. Jag Àlskar lera!
MÄr bra nÀr jag har:
Ny hÀr pÄ forumet, kan inte sÄ mycket om klockor men var tvungen att joina nÀr polaren tipsade om denna legendariska trÄd!
Info om mig:
1. Jag Àlskar G-SHOCK!
2. Jag Àlskar lera!
MÄr bra nÀr jag har:
Tackar!VÀlkommen! Det var inga dÄliga G-Shocks du hade, Àr vÀldigt svag för GWG-2040 Flare Red. Hade en sÄn förut som jag saknar dÄ och dÄ![]()
Tack! Jajjemen hela samlingen (hittills)VĂ€lkommen hit!
2 Mudman 9500 och 1 Mudmaster!
Ăr det de 3 G-shocks du har hittills?
Tack! Jajjemen hela samlingen (hittills)![]()
Tack för förhandsinfo och grattis i förskottBra början! Jag har en Mudman 9500 och gillar den verkligen. För att vara sÄ pass stor passar den Àven pÄ smala handleder pga sidoklaffarna som gör att den omsluter handleden riktigt bra.
Och nÀsta vecka blir det att hÀmta ut min andra Mudman 9500! Nu avslöjade jag det.
Men hÄller hemligt exakt vilken version det blir.![]()
StÄl-6900an Àr riktigt fin.Helt rÀtt! GW-6900 Àr bra mycket bÀttre Àn DW![]()
Ja kanske, jag gillar klockan men Àr inte sÄ förtjust i bandetStÄl-6900an Àr riktigt fin.Den med en lÀnk vore nÄt
![]()
JÀklar och jag som har en DW-6900 pÄ vÀg ny frÄn uret.se, skulle vÀntat pÄ att din kom ut! Var iofs mer sugen pÄ samma fast GW men hittade inte den. Jag letar vÀl dÄligtHelt rÀtt! GW-6900 Àr bra mycket bÀttre Àn DW![]()
JÀklar och jag som har en DW-6900 pÄ vÀg ny frÄn uret.se, skulle vÀntat pÄ att din kom ut! Var iofs mer sugen pÄ samma fast GW men hittade inte den. Jag letar vÀl dÄligt
Edit: skulle egentligen svara pÄ inlÀgget av @Jonte.L som funderade pÄ att krÀnga sin 6900, men detta avser ju samma inlÀgg sÄ fÄr ligga kvar.
Om det Àr GW (plast) du syftar pÄ sÄ finns den tyvÀrr inte att köpa i Sverige mig veterligen. Men gÄr att bestÀlla hem relativt billigt frÄn amerikanska AmazonJÀklar och jag som har en DW-6900 pÄ vÀg ny frÄn uret.se, skulle vÀntat pÄ att din kom ut! Var iofs mer sugen pÄ samma fast GW men hittade inte den. Jag letar vÀl dÄligt
Edit: skulle egentligen svara pÄ inlÀgget av @Jonte.L som funderade pÄ att krÀnga sin 6900, men detta avser ju samma inlÀgg sÄ fÄr ligga kvar.