• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tjena grabbar och enstaka tjejer. LÀnge sedan sist. HÀr kör vi den 10-Äriga stortvÀtten och dÄ Äker Mudmaster pÄ. Den har suttit pÄ i minst en vecka nu av olika anledningar. Mest för att den Àr nice!
1000012970.jpg

Söndagsnöje. MÄste ju testa om jag fixar att byta ut fler delar mellan dessa!

1000012635.jpg

1000012636.jpg

1000012637.jpg

Jag har ingen specialpincett för visare sÄ lÀmnar det tills vidare. Men markörerna gick bra.

1000012638.jpg

Resultatet Ă€r över förvĂ€ntningarna. Vilket lyft av bĂ„da dessa modellerna! đŸ€— Dessa Ă€r verkligen matchande fĂ€rger.
Tack @ekke för tipset om videon!

1000012640.jpg

Senast Àndrad:
Har sÄ otroligt svÄrt att se vad klockan Àr pÄ en negativ display (svart bakgrund, vit text). NÀr jag nu fick chansen att switcherooa lite Àr det vÀrt att prova!

Jag vet att det Àr 5600SS som kommer bÀras mest sÄ det Àr i den vi kör positiv display (vit bakgrund, svart text).
Jag gillar nog egentligen hur det visuellt var före bytet men vi kör sÄhÀr en stund sÄ utvÀrderar vi om nÄgra dagar.
Vad tycks?

Före:
1000007006.jpg

Efter
1000007007.jpg

Sköna mudmasters!
Jag skulle vilja köpa en bra skick 2nd hand casioak för att testa mÄla den sÄ dÀr som jag visade innan! :>
Om nÄgon klockguru sitter pÄ en stash!

Har sÄ otroligt svÄrt att se vad klockan Àr pÄ en negativ display (svart bakgrund, vit text). NÀr jag nu fick chansen att switcherooa lite Àr det vÀrt att prova!

Jag vet att det Àr 5600SS som kommer bÀras mest sÄ det Àr i den vi kör positiv display (vit bakgrund, svart text).
Jag gillar nog egentligen hur det visuellt var före bytet men vi kör sÄhÀr en stund sÄ utvÀrderar vi om nÄgra dagar.
Vad tycks?

Före:
1000007006.jpg

Efter
1000007007.jpg
Jag tillhör den lilla skaran som gillar negativ display. Det Àr snyggt och gör sig ofta bra designmÀssigt.
Men den hĂ€r tinten pĂ„ den positiva gjorde att det gifte sig riktigt bra med fĂ€rgkladdet 👌

Tillbaka
Topp