Doncorleone
Silver
Ăr det en 1,4 tdi?Bilskruvar-G
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det en 1,4 tdi?Bilskruvar-G
![]()
NĂ€stanĂr det en 1,4 tdi?![]()
Finns mÄnga dyra och sÀllsynta g-shock och annat jag skulle vilja ha. Men jag gillar verkligen att köpa en lagom sliten för nÄgra hundra med slut batteri. Blir sÄ bekymmersfritt Àgande nÀr det mesta det kan kosta Àr nÄgra fÄ hundringar. NÄgon mer som gillar det?Fick bort kondensen jag hade. Torkade ur med hjÀlp av ris och bytte batteri och smorde in packningen. Klarade hel dag pÄ badhuset utan kondens. Men jag var lite nervös.
JĂ€kla trevlig klocka tycker jag.
FÀrskpotatispremiÀr
DET Àr ett sjukt bra pris dÀremotKöp min MRG för samma pris istÀllet![]()
![]()
Klart man gillar att köpa G för nÄgra hundringarFinns mÄnga dyra och sÀllsynta g-shock och annat jag skulle vilja ha. Men jag gillar verkligen att köpa en lagom sliten för nÄgra hundra med slut batteri. Blir sÄ bekymmersfritt Àgande nÀr det mesta det kan kosta Àr nÄgra fÄ hundringar. NÄgon mer som gillar det?
nÄgon jobbade snabbt, var det du?DET Àr ett sjukt bra pris dÀremot![]()