• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är lite sugen pĂ„ o testa en pulsklocka, springer en hel del och anvĂ€nder i dagslĂ€get ingen trĂ€ningsklocka alls. Hur stĂ„r sig typ gbdh2000, DWH5600 mot de klassiska trĂ€ningsmĂ€rkena?
NÄgon som kanske har nÄt liggandes ?
GBD-H2000 alla dagar i veckan, fler sensorer och trÀningsprogram. DW har sÄ klart ocksÄ men pga inte lika mÄnga sensorer sÄ har den inte lika mÄnga program. Plus sÄ tyckte ja GBD var lÀttare att navigera runt i menyerna osv.

VÀrt att tÀnka pÄ, H1000 och H2000 har inte samma funktioner, sÄ du inte tÀnker att H1000 Àr lite billigare. Klart vÀrt att lÀgga nÄgra kr mer Ä fÄ mer funktioner med H2000.

😳
Screenshot_20250524_164408.jpg
En aningen billigare variant av Aged IP pÄ fotbollsplanen.
1000015152.jpg

Klart man gillar att köpa G för nĂ„gra hundringar đŸ€—. Men jag ser nog gĂ€rna att dom Ă€r i bra skick... Sen kan man ju ha tokflyt och lyckas köpa en extremt sĂ€llsynt för den pengen.
En DW-6900 Rays t ex â˜ș
1000015142.jpg
Ja det Àr ju Ànnu bÀttre. Mitt bÀsta köp Àr nog kanske min vita dw6900 för 250 om jag minns rÀtt. Inte extremt pÄ nÄgot vis men roligt!

Ps den dÀr Àr grymt lÀcker

GBD-H2000 alla dagar i veckan, fler sensorer och trÀningsprogram. DW har sÄ klart ocksÄ men pga inte lika mÄnga sensorer sÄ har den inte lika mÄnga program. Plus sÄ tyckte ja GBD var lÀttare att navigera runt i menyerna osv.

VÀrt att tÀnka pÄ, H1000 och H2000 har inte samma funktioner, sÄ du inte tÀnker att H1000 Àr lite billigare. Klart vÀrt att lÀgga nÄgra kr mer Ä fÄ mer funktioner med H2000.
Tack för svar!
Blir helt enkelt o hÄlla utkik om det dyker upp nÄgon.

Behöver man smörja packningen efter batteribyte? Ni som gör det - Hur gör ni och vad anvÀnder ni?
Jepp, AnvĂ€nder silikonolja. 👍

Och en sĂ„n hĂ€r🙂

33,13kr | Watch Back O-Ring Case Waterproof Oil Box Watch Crown O-Ring Gasket Silicone Grease Seal Lubricant Repair Tool

Senast Àndrad:
Behöver man smörja packningen efter batteribyte? Ni som gör det - Hur gör ni och vad anvÀnder ni?

Silikonfett frÄn t ex Biltema!

Brukar ta nÄgra sandkornstora klick pÄ min tandpetare som sitter i multitoolen och försöker kleta pÄ sÄ gott det gÄr.
KrÀvs verkligen inga mÀngder. För mycket olja Àr ju inte heller bra.

Tillbaka
Topp