JappDe ser grymma ut! MIP?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JappDe ser grymma ut! MIP?
Ja jag, men nu Ängrar jag mig.
FÄr inte Turtleman ur skallen. Jag borde köpt den istÀllet .
![]()
Ingen sensor pÄ baksidan."Vanliga" G-shocks utan censorer pÄ baksidan?
Riktigt bra den dĂ€r. Hur lĂ€nge har du haft den? Intressant att se hur den slitsâŠEfter lite pill med lĂ€nken har jag ordnat ett litet bilhandlarhĂ€ng
![]()
Haft den nĂ„gra dagar och Ă€r otroligt nöjd. Riktig sleeper. Jag köpte den av @hepanter som anvĂ€nt den âskarptâ i lantbruket. Den har nĂ„gra swirls i den sidenmatta ytan. Med tanke pĂ„ miljön som den anvĂ€nts i tycker jag att den klarat sig riktigt bra.Riktigt bra den dĂ€r. Hur lĂ€nge har du haft den? Intressant att se hur den slitsâŠ
Riktigt bra! Forumets första?Höll pÄ att trilla dit pÄ ett sÀtt som jag aldrig trodde. Hur dÄ? Jo, sugen pÄ en Breitling Endurance⊠Men dÄ kom jag pÄ hur mycket jag tycker om denna. BÄda J-IGT dyra quartzare.
![]()
PuuuuuunkKvÀlls-G med kvÀllslÀsning, 90-tal x2.
![]()
Ingen sensor pÄ baksidan.
Saxat frÄn G-central:DÄ ÄterstÄr bara att fÄ veta i vilken prisklass dessa kommer att ligga pÄ, om det alls Àr att fundera pÄ. Har inte hittat nÄgon uppgift.
Stackars dig
Ibland mÄste man ta en för lagetStackars dig. Men Àr det grodfredag sÄ Àr det...
Tur för oss i alla fall, som kommer fÄ dras med dina tjusiga bilder pÄ den![]()
Den Àr hÀftig, blir ett hÀrligt djup i tavlan med alla olika fÀrgskiftningar.(NÀstintill omöjliga att fÄnga pÄ bild)MÄste vara ett sign nÀr regnbÄgen visar sig och trÀffar klockan
![]()
Verkligen, den blir vÀldigt levande med alla fÀrgskiftningar i verkligheten. Som du skriver svÄrt att fÄ till rÀttvisa bilder.Den Àr hÀftig, blir ett hÀrligt djup i tavlan med alla olika fÀrgskiftningar.(NÀstintill omöjliga att fÄnga pÄ bild)
Kanske⊠Finns vÀl nÄgra pÄ lÀnk.Riktigt bra! Forumets första?