• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja jag, men nu Ängrar jag mig.
FĂ„r inte Turtleman ur skallen. Jag borde köpt den istĂ€llet . đŸąđŸąđŸąđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€˜đŸ€˜đŸ€˜
1000002304.jpg

Än har du chansen, den Ă€r tillbaka pĂ„ tratten! 😄
Dock förhoppningsvis inte sÄ lÀnge till...

Riktigt bra den dÀr. Hur lÀnge har du haft den? Intressant att se hur den slits

Haft den nĂ„gra dagar och Ă€r otroligt nöjd. Riktig sleeper. Jag köpte den av @hepanter som anvĂ€nt den ”skarpt” i lantbruket. Den har nĂ„gra swirls i den sidenmatta ytan. Med tanke pĂ„ miljön som den anvĂ€nts i tycker jag att den klarat sig riktigt bra.

Senast Àndrad:
1000015377.jpg

Man blir ju glad av japaner, plomberad pĂ„se vid begagnat köp 👍

1000015379.jpg

Har ju varit lite för fÀrgglatt pÄ slutet, sÄ kan vi inte ha det.
LĂ„t mig presentera Döds-G:n GW-9400-1B â˜ ïžđŸ€˜

1000015380.jpg

Men va fan?! SpÀnnet i kromat?

1000015383.jpg

ÅtgĂ€rdat 👌

1000015386.jpg

Stealth-döds-G

1000015392.jpg

1000015400.jpg

Den Àr liksom lite "ljussvart" och matt i tonen pÄ ett vÀldigt bra sÀtt. Inte alls som den vanliga.

Köpte nyligen nya simfenor att ha med pÄ kommande sydliga badsemestrar.
Dels för att jag funderar pÄ snorkling eller fridykning. Eventuellt dykarutbildning. Men ocksÄ för att mina knÀn inte klarar bröstbensparken. Man brukar sÀga att simning Àr skonsamt för kroppen men det gÀller inte bröstbensparken.
Sidovridningen Àr pÄfrestande för knÀna och jag fÄr ont efter ett tag Àven om jag simmar lugnt.
Jag tÀvlingssimmade i min ungdom och den grundlÀggande tekniken samt att göra voltvÀndningen sitter i som det var i gÄr. Det Àr som nÀr man en gÄng har lÀrt sig att cykla. MuskeluthÄlligheten finns dock inte alls kvar. Inte det minsta.

Oj, vilken sprutt det blir med fenor! Var lÀnge sen jag provade. Trodde att jag frÀmst skulle kÀnna av bÄlen och höftböjare nÀr jag Àr otrÀnad i denna rörelse. Men det som jag snabbt kÀnde av var vristen. Det Àr ju en stor belastning med simfenor och jag kÀnde ocksÄ av kramp i ena vaden i slutet.
Tanken Àr att jag ska gÄ till simhallen kanske ett par gÄnger i veckan och trÀna upp mig med fenor.

RÀtt sÄ bra matchning hÀr!

1000013534.jpg

1000013536.jpg

Tillbaka
Topp