Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha exakt! Sorry barn, blir nudlar i en mÄnadNÄgra veckopengar till sÄ Àr den din![]()
Mina barn Àlskar nudlarHaha exakt! Sorry barn, blir nudlar i en mÄnad![]()
SÄg ocksÄ den dÀr men tvekade lite, kul att den hamna i forumet ÀndÄNy sommar-G⊠DW-6900SD-8 Desert Sand, absoluta keepern, den ska aldrig sÀljas!
![]()
Mina senaste har jag köpt frÄn klockmagasinet. Helt okej utbud och ofta rea pÄ mÄnga modellerOm man som jag har siktat in sig pÄ ett fÄtal specifika modeller, vilka sidor rekommenderar ni att köpa ifrÄn? Utöver Ebar, Chrono24?
Chrono24's algoritmer Àr förresten helt bedrövlig att anvÀnda, söker jag ex efter MTG-G1000, sÄ fÄr jag upp resultat inkluderande S1000, B1000 tom, Àr ju för tusan helt olika modeller och funktioner. Jo samma grundserie, MTG I know. But still...
Hur kan det vara sÄ svÄrt att skilja pÄ modeller? Ebay klarar av det fint, kommer inte upp nÄgra resultat om det inte finns nÄgra helt enkelt.
Finns det andra sidor ni rekommenderar för köp? SjÀlvklart inkluderar jag marknaden hÀr inne![]()
Wow! Grymt snygg, har inte sett den fÀrgkombon tidigareNy sommar-G⊠DW-6900SD-8 Desert Sand, absoluta keepern, den ska aldrig sÀljas!
![]()