Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Efter en löprunda sÄ har jag lite kvÀllspyssel.
Min helsvarta 9500 har jag kortat av bandet tidigare. Nu dags för det neongula bandet.
![]()
![]()
Det Àr segt material. FÄr trycka med kniven hÄrt ett tag för att det ska gÄ igenom.
![]()
Passade pÄ att korta av det svarta bandet en bit till.
![]()
Och kapar hörnen sÄ ser det finare ut. Jag ska finputsa med dremel vid senare tillfÀlle.
![]()
Nu kan jag ha bandet satt pÄ 5e hÄlraden utan att flÀrpen sticker ut pÄ ovansidan.
![]()
![]()
Men GRATTIS dÄ ju30Äring fÄr hÀnga med dom sista timmarna pÄ 50Ärs firandet.
![]()
TÀnkte lÀgga ett bud men Ängrade mig. Den gick ganska billigt ÀndÄ. Grattis nÄgon.
![]()
PÄ pappret Àr den trevlig, MIP, "smart" och pulsmÀtare. @L&W kör inte du en sÄdan? Hur Àr den jÀmfört med Garmin?Försökte med den, grymt bekvÀm att bÀra men kÀndes sÄ konstigt med den modellen och MIP![]()
Tycker att HR sensorn funkar bra. Men menysystemet och appen Àr ljusÄr efter Garmin.PÄ pappret Àr den trevlig, MIP, "smart" och pulsmÀtare. @L&W kör inte du en sÄdan? Hur Àr den jÀmfört med Garmin?
Dubbelpostar morgonens fotosession med 5610.
![]()
Funderar lite pÄ att slÀppa min titan B5000TB, finns det nÄgot intresse för den i trÄden? Vill minnas att nÄgon sökte en för ett tag sen?![]()
Titan i grÄ miljö.
Tack!Grym bild!
Heads up 3900kr![]()
Funderar lite pÄ att slÀppa min titan B5000TB, finns det nÄgot intresse för den i trÄden? Vill minnas att nÄgon sökte en för ett tag sen?
MÀrkligt hur FOMO slÄr till mycket hÄrdare pÄ en heads up i trÄden jÀmfört med en annons pÄ köp&sÀlj.Trevliga heads upp i trÄden nu
HÄller tummarna för att kÀnslorna kallar
![]()