Precis. Man vill hugga pÄ alltMÀrkligt hur FOMO slÄr till mycket hÄrdare pÄ en heads up i trÄden jÀmfört med en annons pÄ köp&sÀlj.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Precis. Man vill hugga pÄ alltMÀrkligt hur FOMO slÄr till mycket hÄrdare pÄ en heads up i trÄden jÀmfört med en annons pÄ köp&sÀlj.
Coolt att se vilket torn den synkat med! Undra om den kommer hoppa mellan GE och UK eller alltid gÄ mot Tyskland.Svart magi. GE 77.5
![]()
Har nog alltid tÀnk att man synkar mot Tyskland, men nu nÀr du sÀger det sÄ borde den ju kunna plocka upp UK-signalen hÀr pÄ bÀstkusten ocksÄ...Coolt att se vilket torn den synkat med! Undra om den kommer hoppa mellan GE och UK eller alltid gÄ mot Tyskland.
Hmm, bra frÄga! Blir spÀnnande att följa. Det roligaste vore ju om du lyckas fÄ önskad signal beroende pÄ hur/vart du placerar klockanHar nog alltid tÀnk att man synkar mot Tyskland, men nu nÀr du sÀger det sÄ borde den ju kunna plocka upp UK-signalen hÀr pÄ bÀstkusten ocksÄ...
Ăr det klart vĂ€der över Nordsjön och dĂ„ligt över Tyskland/Danmark borde ju UK-signalen kunna vara starkare
Det Àr mÄste jag börja logga
![]()
Edit:
Eller bestÀmmer klockan vilken frekvens den ska anvÀnda beroende pÄ vilken henstad man valt?![]()
Har för mig att den jag har dÀr man ser har tagit UK nÄgon gÄngHar nog alltid tÀnk att man synkar mot Tyskland, men nu nÀr du sÀger det sÄ borde den ju kunna plocka upp UK-signalen hÀr pÄ bÀstkusten ocksÄ...
Ăr det klart vĂ€der över Nordsjön och dĂ„ligt över Tyskland/Danmark borde ju UK-signalen kunna vara starkare
Det Àr mÄste jag börja logga
![]()
Edit:
Eller bestÀmmer klockan vilken frekvens den ska anvÀnda beroende pÄ vilken hemstad man valt?
Edit 2:
Sen borde ju UK med 60 kHz ha en teoretisk bÀttre rÀckvidd pga sin lÀgre frekvens. Med det kanske kvittar i det hÀr frekvensomfÄnget?
TvÄ bra frÄgor som jag inte har svaret pÄ.Eller bestÀmmer klockan vilken frekvens den ska anvÀnda beroende pÄ vilken hemstad man valt?
Edit 2:
Sen borde ju UK med 60 kHz ha en teoretisk bÀttre rÀckvidd pga sin lÀgre frekvens. Med det kanske kvittar i det hÀr frekvensomfÄnget?
Den Àr ju riktigt tuff! MÄste ta tag i att gÄ och testa en snart.VÀrldens mest hatade G-shockmodell (?). Ful, stor, konstig, vad tÀnkte de pÄ hÀr. Ja finns mÄnga negativa Äsikter om den. Jag ogillade den till en början. Men nÄgot hÀnde. Nyfikenheten blev större och större. Fanns det ÀndÄ inte nÄgot helt galet hÀrligt med den ÀndÄ!
SÄ hÀr Àr den. Trots sin storlek Àr den vÀldigt bekvÀm. Kunde vÀll fÄtt va 1cm mindre i bredd men smiter runt handleden pÄ ett sÀtt knappt en square gör. Inte dock helt hundra den ska behÄllas, ska ta beslut under dagen. Men lutar nog Ät behÄlla ÀndÄ. Kul pÄ ett helt galet sÀtt![]()
![]()
![]()
![]()
Den Àr ju riktigt tuff! MÄste ta tag i att gÄ och testa en snart.
VÀrldens mest hatade G-shockmodell (?). Ful, stor, konstig, vad tÀnkte de pÄ hÀr. Ja finns mÄnga negativa Äsikter om den. Jag ogillade den till en början. Men nÄgot hÀnde. Nyfikenheten blev större och större. Fanns det ÀndÄ inte nÄgot helt galet hÀrligt med den ÀndÄ!
SÄ hÀr Àr den. Trots sin storlek Àr den vÀldigt bekvÀm. Kunde vÀll fÄtt va 1cm mindre i bredd men smiter runt handleden pÄ ett sÀtt knappt en square gör. Inte dock helt hundra den ska behÄllas, ska ta beslut under dagen. Men lutar nog Ät behÄlla ÀndÄ. Kul pÄ ett helt galet sÀtt![]()
![]()
![]()
![]()
Som en böld pÄ handledenStor, ful, konstig... Och alldeles underbar.
![]()
Den Ă€r helt klart speciell. Hade ju sĂ€kert varit mindre âin your faceâ i svart. Mitt senaste köp innan denna var 38mm vintage sĂ„ viss skillnadâŠ
![]()
JasÄ? Den Àr inte som Cindy Crawfords skönhetsflÀck dÄ???Som en böld pÄ handleden![]()