Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀngesen det var en Porter-mod i trÄden, snygg! Eller Àr det originalet t.o.m?
Porter-mod.LÀngesen det var en Porter-mod i trÄden, snygg! Eller Àr det originalet t.o.m?
Snyggt! Kul att du Àven bytt baklocket!Porter-mod.![]()
![]()
![]()
Tack! Den har guldknappar och skruvar ocksÄ.Snyggt! Kul att du Àven bytt baklocket!
SÄg det sedan. Har du anvÀnt TFG som bas, eller har du byggt fritt? Oavsett, riktigt snyggt byggeTack! Den har guldknappar och skruvar ocksÄ.![]()
Jag anvÀnde min gamla guldis som bas. För att efterlikna MRG-B5000B.SÄg det sedan. Har du anvÀnt TFG som bas, eller har du byggt fritt? Oavsett, riktigt snyggt bygge
VÀldigt trevlig, men i mitt tycke lite högt prissatt. Som jÀmförelse köpte jag min lite ruffa - men ÀndÄ fina - MRG för 15.Inte ofta man ser en sÄn hÀr till salu. Pass pÄ!
SĂ€ljes - Casio G-Shock GMW-B5000TB-1ER
SÀljer Casio G-Shock GMW-B5000TB-1ER titanium square. En av de mest eftertraktade G-Shock square-modellerna, helt i titan bortsett frÄn safirglaset. Bifogar lÀnk för exakta specs, men vi snackar om en fullspÀckad G-Shock med 200 m WR, stöttÄlighet, screwback, solcells-batteri, belysning, olika...klocksnack.se
Din MRG var nog ovanligt lÄgt prissatt, samtidigt som det Àr svÄrt att bedöma efterfrÄgan pÄ MRG. SÀrskilt i Sverige.VÀldigt trevlig, men i mitt tycke lite högt prissatt. Som jÀmförelse köpte jag min lite ruffa - men ÀndÄ fina - MRG för 15.
Clown-titanen Àr sÄ bra. MÄste medge att jag saknar denIrlÀndsk pubmusik pÄ de hallÀndska Äkrarna vid havet
![]()
![]()