• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PakÀÀÀÀÀt!

Man fĂ„r göra vad man kan för att fresta @-RI- och visa för @Dan1jel hur det röda gĂ„r ihop med negativ display â˜ș

1000018329.jpg

1000018331.jpg

MĂ„ste vara jobbigt đŸ’Ș
Ja verkligen... Stackarn... ˆˆ
PakÀÀÀÀÀt!

Man fĂ„r göra vad man kan för att fresta @-RI- och visa för @Dan1jel hur det röda gĂ„r ihop med negativ display â˜ș

1000018329.jpg

1000018331.jpg
Ja okej dÄ, de gÄr nog vÀldigt bra ihop ÀndÄ :D Men om ja inte misstar mig, sÄ Àr vÀl GMW skÀrmen bÀttre Àn vad GW har? Det Àr vÀl en annan kvalité samt bÀttre vidvinkel pÄ GMW?

Ja verkligen... Stackarn... ˆˆ

Ja okej dÄ, de gÄr nog vÀldigt bra ihop ÀndÄ :D Men om ja inte misstar mig, sÄ Àr vÀl GMW skÀrmen bÀttre Àn vad GW har? Det Àr vÀl en annan kvalité samt bÀttre vidvinkel pÄ GMW?
Jo sĂ„ Ă€r det, STN-displayen Ă€r riktigt bra. Suddar bort det dĂ€r med att en negativ display skulle ha dĂ„lig lĂ€sbarhet â˜ș

Vars hittar man sÄnna lÀnkar inom EU? Hittade eftermarknads pÄ Ali för typ 100-200kr.
Ofta blir det nĂ€stan billigare att köpa en GW-B5600BC och slakta.. Annars borde det gĂ„ att hitta via ÅF eller till exempel pĂ„ minott uhr i Tysklandet.
Men jag kan sÀga att Ali-lÀnken Àr riktigt bra kvallisort pÄ.
Den Àr logolös , men annars vÀldigt nÀr originalet.
Har sett för ca 260kr ink frakten. Och var uppmÀrksam pÄ att det finns tvÄ varianter pÄ lÀnken.
Dom ser lite olika ut. Den som Àr pÄ min bild Àr version 2. Den du ska gÄ pÄ.

Ofta blir det nĂ€stan billigare att köpa en GW-B5600BC och slakta.. Annars borde det gĂ„ att hitta via ÅF eller till exempel pĂ„ minott uhr i Tysklandet.
Men jag kan sÀga att Ali-lÀnken Àr riktigt bra kvallisort pÄ.
Den Àr logolös , men annars vÀldigt nÀr originalet.
Har sett för ca 260kr ink frakten. Och var uppmÀrksam pÄ att det finns tvÄ varianter pÄ lÀnken.
Dom ser lite olika ut. Den som Àr pÄ min bild Àr version 2. Den du ska gÄ pÄ.
Kan du snÀlla skicka ett pm med lÀnk sÄ det blir rÀtt :)

Tack ska du ha! Det blir nog fin fint. Det dÀr med bandet lÄter riktigt trevligt, har du tips pÄ var man kan köpa ett sÄdant?
Det var lÀngesedan jag köpte mina, har för mig att jag bestÀllde frÄn Ebay dÄ. Jag brukar kolla Minott Center nu för tiden, dÄ kommer det frÄn Tyskland. Deras hemsida: https://www.minott-center.com.

"...egentligen behöver..." đŸ€Ł
Haha, jag var vĂ€ldigt nĂ€ra att lĂ€gga till citationstecken nĂ€r jag skrev det 😅 Men vi alla i denna trĂ„den vet att vi behöver MEEEER! Inte minst du det senaste 😉

Eller sĂ„ kör man kombilĂ€nk sĂ„ blir den riktigt grym,😃
12376.jpg
Jag har faktiskt inte provat kombi Ă€n! Men börjar bli sugen pĂ„ att testa det. Ser vĂ€ldigt bra ut ocksĂ„ đŸ€©

Det var lÀngesedan jag köpte mina, har för mig att jag bestÀllde frÄn Ebay dÄ. Jag brukar kolla Minott Center nu för tiden, dÄ kommer det frÄn Tyskland. Deras hemsida: https://www.minott-center.com.

Haha, jag var vĂ€ldigt nĂ€ra att lĂ€gga till citationstecken nĂ€r jag skrev det 😅 Men vi alla i denna trĂ„den vet att vi behöver MEEEER! Inte minst du det senaste 😉

Jag har faktiskt inte provat kombi Ă€n! Men börjar bli sugen pĂ„ att testa det. Ser vĂ€ldigt bra ut ocksĂ„ đŸ€©
Combi Ă€r riktigt trevligt! Rekomderas att prova Ă„tminstonde, ja tycker de nĂ€stan Ă€r krav 😅

Hehe jo det har hĂ€nt lite i samlingen pĂ„ slutet 😬
Men det Àr ju knappast mitt fel att det dyker upp klockor som behöver köpas.

Tillbaka
Topp