Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen... Stackarn... ËËMĂ„ste vara jobbigt![]()
Ja okej dÄ, de gÄr nog vÀldigt bra ihop ÀndÄ
Det var som attan!Min gamla
![]()
Jo sĂ„ Ă€r det, STN-displayen Ă€r riktigt bra. Suddar bort det dĂ€r med att en negativ display skulle ha dĂ„lig lĂ€sbarhetJa verkligen... Stackarn... ËË
Ja okej dÄ, de gÄr nog vÀldigt bra ihop ÀndÄMen om ja inte misstar mig, sÄ Àr vÀl GMW skÀrmen bÀttre Àn vad GW har? Det Àr vÀl en annan kvalité samt bÀttre vidvinkel pÄ GMW?
Ja preicsJo sÄ Àr det, STN-displayen Àr riktigt bra. Suddar bort det dÀr med att en negativ display skulle ha dÄlig lÀsbarhet![]()
Ofta blir det nÀstan billigare att köpa en GW-B5600BC och slakta.. Annars borde det gÄ att hitta via à F eller till exempel pÄ minott uhr i Tysklandet.Vars hittar man sÄnna lÀnkar inom EU? Hittade eftermarknads pÄ Ali för typ 100-200kr.
Kan du snÀlla skicka ett pm med lÀnk sÄ det blir rÀttOfta blir det nÀstan billigare att köpa en GW-B5600BC och slakta.. Annars borde det gÄ att hitta via à F eller till exempel pÄ minott uhr i Tysklandet.
Men jag kan sÀga att Ali-lÀnken Àr riktigt bra kvallisort pÄ.
Den Àr logolös , men annars vÀldigt nÀr originalet.
Har sett för ca 260kr ink frakten. Och var uppmÀrksam pÄ att det finns tvÄ varianter pÄ lÀnken.
Dom ser lite olika ut. Den som Àr pÄ min bild Àr version 2. Den du ska gÄ pÄ.
Japp, FĂ€ltan har bĂ„de stort utbud och kunnandet.Vilken AD i Stockholm har bĂ€st utbud nĂ€r det kommer till G-Shock? Ăr det Klockmaster i FĂ€ltan fortsatt?
DÀr har vi problemet - "vid rÀtt belysning".Ni fÄr en till, den hÀr negativa displayen blir magisk vid rÀtt belysning
![]()
Ăsch dĂ„, vid fel belysning fĂ„r man trycka pĂ„ illuminator-knappen!DĂ€r har vi problemet - "vid rĂ€tt belysning".
Mvh team positiv display
Blev ju bra det dÀrBlev ju nÀstan bÀttre Àn förvÀntat (med positiv display)
Hade lite beslutÄngest med vilken bezel ja skulle ha, ena har mörkare text... Men gick med den ljusare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det var lÀngesedan jag köpte mina, har för mig att jag bestÀllde frÄn Ebay dÄ. Jag brukar kolla Minott Center nu för tiden, dÄ kommer det frÄn Tyskland. Deras hemsida: https://www.minott-center.com.Tack ska du ha! Det blir nog fin fint. Det dÀr med bandet lÄter riktigt trevligt, har du tips pÄ var man kan köpa ett sÄdant?
Haha, jag var vÀldigt nÀra att lÀgga till citationstecken nÀr jag skrev det"...egentligen behöver..."![]()
Jag har faktiskt inte provat kombi Àn! Men börjar bli sugen pÄ att testa det. Ser vÀldigt bra ut ocksÄEller sÄ kör man kombilÀnk sÄ blir den riktigt grym,
![]()
Combi Àr riktigt trevligt! Rekomderas att prova Ätminstonde, ja tycker de nÀstan Àr kravDet var lÀngesedan jag köpte mina, har för mig att jag bestÀllde frÄn Ebay dÄ. Jag brukar kolla Minott Center nu för tiden, dÄ kommer det frÄn Tyskland. Deras hemsida: https://www.minott-center.com.
Haha, jag var vÀldigt nÀra att lÀgga till citationstecken nÀr jag skrev detMen vi alla i denna trÄden vet att vi behöver MEEEER! Inte minst du det senaste
Jag har faktiskt inte provat kombi Àn! Men börjar bli sugen pÄ att testa det. Ser vÀldigt bra ut ocksÄ![]()
Hehe jo det har hÀnt lite i samlingen pÄ slutetDet var lÀngesedan jag köpte mina, har för mig att jag bestÀllde frÄn Ebay dÄ. Jag brukar kolla Minott Center nu för tiden, dÄ kommer det frÄn Tyskland. Deras hemsida: https://www.minott-center.com.
Haha, jag var vÀldigt nÀra att lÀgga till citationstecken nÀr jag skrev detMen vi alla i denna trÄden vet att vi behöver MEEEER! Inte minst du det senaste
Jag har faktiskt inte provat kombi Àn! Men börjar bli sugen pÄ att testa det. Ser vÀldigt bra ut ocksÄ![]()