Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, vem Àr nerd nog att haka pÄ en AW i Köpenhamn?
Signerad klocka lÄter ju riktigt coolt! Vilken blir det?Kom igen nu, jÀvligt dÄligt uppslutning
![]()
Hur fan fick du fokus pÄ bÄde cykel och reflektion av taket?Nej nu fÄr det vara fÀrdigjobbat för idag!
![]()
![]()
Jaha, nu inser jag ju att jag kommer gÄ runt och vara ambivalent och lida av fel-val-Ängest i tre veckor. TackSignerad klocka lÄter ju riktigt coolt! Vilken blir det?![]()
5000R, försegla/rama inJaha, nu inser jag ju att jag kommer gÄ runt och vara ambivalent och lida av fel-val-Ängest i tre veckor. Tack![]()
Kom igen nu, jÀvligt dÄligt uppslutning
![]()
Skrev och frÄgade snÀllt. Tror inte det Àr sÀrskilt exklusivt egentligenHur lyckades du med detta?
Jag tÀnker Äker in om jag fÄr ledigt frÄn jobb.Kom igen nu, jÀvligt dÄligt uppslutning
![]()
Jag skrev till butiken och frÄgade om det dÀr "qualified/selected fans" och helt plötsligt sÄ var man en av domJag tÀnker Äker in om jag fÄr ledigt frÄn jobb.
AnmÀler man sig?
Jag gör ett försökJag skrev till butiken och frÄgade om det dÀr "qualified/selected fans" och helt plötsligt sÄ var man en av dom![]()