Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gomorron!
I morse drömde jag att jag budade pÄ en GW-M5630A-4 pÄ tradera, kom pÄ att jag redan hade en men fortsatte ÀndÄ buda...
Kanske borde dra ned pÄ köööpen?
GW-M5630A-4 pÄ armen i vaket (?) tillstÄnd.
![]()
Det sjukaste Àr nog att jag hade koll pÄ ref.nr i drömmen.
Hur lika Ă€r dem stiften till stĂ„lfyrkanten tro?Ăr det nĂ„gon som vet vad man ska söka pĂ„ för att hitta sprintarna som hĂ„ller fast lĂ€nken i boetten?
(Typ hylsa som man skruvar in en liten skruv i ena Àndan tror jag det ska vara)
Hittar nÄgot som kallas T-bar? Denna Àr 22mm vad jag kan mÀta mig till.
![]()
![]()
Hmm ska kolla nÀr jag kommer hem, men tror de Àr lite tunnare, ca 3mm pÄ skruvhuvudet.Hur lika Àr dem stiften till stÄlfyrkanten tro?![]()
Om dom skulle funka, sÄ borde dom gÄ att bestÀlla pÄ Ali-stÀllet eller BuktenHmm ska kolla nÀr jag kommer hem, men tror de Àr lite tunnare, ca 3mm pÄ skruvhuvudet.
Köööp!!!Dagens budget tips för alla som vill ta klivet in i G-Shock
![]()
Casio G-Shock MR-G MRG-B5000HT-1DR Limited Edition
Köp Casio G-Shock MR-G MRG-B5000HT-1DR Limited Edition pÄ nÀtet. Snabb och pÄlitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
"Jag tar tvÄ!!!"Dagens budget tips för alla som vill ta klivet in i G-Shock
![]()
Köp Casio G-Shock MR-G MRG-B5000HT-1DR Limited Edition pÄ nÀtet. Snabb och pÄlitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Jag ska nog inte vara med i OWG Mars igen. Jag tappade ju helt sugen pÄ KlocksnackNu har jag i alla fall kört med TrÄksub Black Edition i tvÄ veckor!
![]()
För framtida referens kan vi slÄ fast att det Àr helt olika infÀstning pÄ lÀnken pÄ en MR-G 130T och en GMW-B5000Hur lika Àr dem stiften till stÄlfyrkanten tro?![]()
Tig-svetsa fast den??För framtida referens kan vi slÄ fast att det Àr helt olika infÀstning pÄ lÀnken pÄ en MR-G 130T och en GMW-B5000Olika bredd ocksÄ (fyrkant bredare).
![]()
Haha den sitter ju redan med en spik...Tig-svetsa fast den??![]()
Perfekt! Bara att köpa och komma tillbaka in i trÄdenDagens budget tips för alla som vill ta klivet in i G-Shock
![]()