Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riskokar-G!
Vilka funktioner anvÀnder ni mest? Stopwatch Àr överlÀgset min mest anvÀnda. Bra vid matlagning, gym och och löpning!
![]()
FrÀn variant, inte sett innan. Tycker den mudman (9000?) Àr en av dom skönaste jag testat. Man fÄr va stark i fingrarna om pastatimern ska pÄ bara..God mudning
![]()
Min gamla? Saknar den en del, stark kandidat till bÀsta square-modellen som inte Àr i metall!Spike Lee va lÀnge sen![]()
Ja ja om ni tjatar sĂ„âŠ.
Titanaren har varit pĂ„ radarn lĂ€ngeâŠ
![]()
Suget efter en Frogman har ocksĂ„ funnits ett bra tagâŠ
![]()
NÀr man sen köpt ovanstÄende man kÀnner sig ganska nöjd och pengarna Àr slut sÄ fÄr man ett hot om o fÄ överta en MRG, vad göra?
![]()
Har som regel att bara köpa en klocka Ät gÄngen (vis av erfarenhet), men det gick sÄdÀr
Dock oerhört nöjd med alla tre.
Stor risk det blir en del G framöver![]()
Det dÀr Àr rÀtt intressant ÀndÄ! NÀr jag kollar pÄ att köpa en G vill jag ha sÄ mÄnga funktioner som möjligt. Men pÄ armen anvÀnder jag knappt en enda funktion förutom att hÄlla koll pÄ tidenRiskokar-G!
Vilka funktioner anvÀnder ni mest? Stopwatch Àr överlÀgset min mest anvÀnda. Bra vid matlagning, gym och och löpning!
![]()
Fast det hÀr Àr ju stÄl sÄ det skriker om det! SCREWBACK FTW!Min gamla? Saknar den en del, stark kandidat till bÀsta square-modellen som inte Àr i metall!
Enklare och snabbare med denna solPassa pÄ att ladda batterierna!
![]()
VĂ€xla genast tillbaka, tvĂ„an har krockat!Tagit tag och justerat till 24h. ĂndĂ„ nĂ„got med en stĂ„lis.![]()
SÀÀÀÀÀÀÀÀÀlj