Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Liten och nÀtt sÀger du.DÄ tillhör man G-shock-familjen!
Van vid tyngre klockor (Certina DS och Breitling Superocean Herritage 44mm) men tycker att denna kÀnns för liten och nÀtt.
Men har lÀst att man vÀnjer sig med tiden - hoppas det för den Àr ju en retrosnygg klocka![]()
Eller varför inte en RangemanLiten och nÀtt sÀger du.
Idag Àr din turdag, det finns en lösning.
Gx aka King.
![]()
![]()
![]()
GX-56-4...Liten och nÀtt sÀger du.
Idag Àr din turdag, det finns en lösning.
Gx aka King.
![]()
![]()
![]()
Grattis! Jag har haft min röding i ett Är nu, Àven den min första Frogman![]()
Provade min första frogman idag, kan inte tÀnka pÄ nÄgot annat nu. Jag behöver en frogman eller minst ett halvt dussin.
Det dÀr Àr nÀstan för billigtBra pris och positiv display, om man Àr sugen pÄ rosé
SÀljes - Tudor BB58 blÄ (sÄld) | G-shock GMW-5000GD-4 PB3
1. Sà LD Tudor Black Bay 58 i fint skick frÄn 2022. Fullset. Kommer med originallÀnk, gummi och ett nato. Pris 30 000kr 2. StÄlis i trevliga fÀrgen roséguld! Solar och bluetooth. FrÄn 2021 i fint men anvÀnt skick, vÀldigt lite anvÀnd senaste Äret. Kommer fullset. Allt om modellen...klocksnack.se
Ligger en sprillans ny rosé-kostym pÄ Tratten för runt 700 kr ocksÄ.Bra pris och positiv display, om man Àr sugen pÄ rosé
SÀljes - Tudor BB58 blÄ (sÄld) | G-shock GMW-5000GD-4 PB3
1. Sà LD Tudor Black Bay 58 i fint skick frÄn 2022. Fullset. Kommer med originallÀnk, gummi och ett nato. Pris 30 000kr 2. StÄlis i trevliga fÀrgen roséguld! Solar och bluetooth. FrÄn 2021 i fint men anvÀnt skick, vÀldigt lite anvÀnd senaste Äret. Kommer fullset. Allt om modellen...klocksnack.se
Blev nyfiken Ä leta men hittade inte nÄgot.. men den kanske blev sÄld?Ligger en sprillans ny rosé-kostym pÄ Tratten för runt 700 kr ocksÄ.
Hittar den inte lÀngre, mÄste vara sÄld.Blev nyfiken Ä leta men hittade inte nÄgot.. men den kanske blev sÄld?
Var Ă€r det dĂ€r, Maldiverna?15 timmars flygresa och en lĂ„ng bĂ„tresa i storm senareâŠ
![]()
![]()
Kommer inte slita ut mig för o fÄ badat i vart fall![]()