Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀ, GWG-tisdag! (men alla dagar Àr ok för titan..Hörde jag titantisdag
![]()
En av de bÀsta!KvÀlls G. 9400 Àr ta mig f-n inte dum alls!![]()
SÄdÀr, efter mycket pillande sÄ Àr klockan nu tvÀttad och packningarna smordainga tröga knappar hÀr inte
Helt ok skick förutom att bezel tagit lite stryk. Men det gÄr ju alltid att köpa ny om jag skulle vilja se senarefÄr se om den blir kvar eller avvecklar vid senare tillfÀlle... Alltid kul med projekt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den Àr sÄ jÀkla cool den dÀrGod morgon! Ny G kom frÄn Japan i mÄndags. TÀnkte vÀnta till fredag med paketöppning men vaknade tidigt och kunde inte hÄlla mig...![]()
Köpte den frÄn Discovery Japan, tror ca 1800-2000:- med frakt DHL inkl tull o moms.Den Àr sÄ jÀkla cool den dÀrVarifrÄn bestÀllde du och blev det hyfsat pris inkl moms och tull? Jag antar att du inte hittade den nÀrmare om du köpte frÄn Japan?
SÄ jÀkla frÀn ju!! Den vill man se oftareHalkade in pÄ Klocksnack efter lÄng frÄnvaro igÄr. SjÀlvklart i denna trÄd. Fick bli finklocka pÄ idag. Garmin fick stanna hemma.
Sett att det kommer nya stÄlisar med MIP, lite sugen pÄ den svartguldiga. Ser smarrig ut. NÄgon med update kring dessa?
![]()
Halkade in pÄ Klocksnack efter lÄng frÄnvaro igÄr. SjÀlvklart i denna trÄd. Fick bli finklocka pÄ idag. Garmin fick stanna hemma.
Sett att det kommer nya stÄlisar med MIP, lite sugen pÄ den svartguldiga. Ser smarrig ut. NÄgon med update kring dessa?
![]()
Ja, SÄg ocksÄ det dÀr och tÀnkte direkt, perfekt förvaringplats för allehanda "gucka". +1 pÄ negativ display. Kanske fÄr bli guldiga istÀlletHar ingen update men dÀremot Äsikter. Jag Àr ocksÄ sugen. Kanske lite "fattigmans MRG"-varning men det struntar jag i, den Àr snygg! HÄller lite med en som skrev pÄ reddit (dÀr jag stal bilden nedan) att den ser lite skum ut frÄn sidan dock. Den guld/svarta verkar bara komma i negativ display vilket mina gubbögon har lite problem med. Men pÄ de bilder jag har sett verkar problemet med lÀsabarhet och negativ display lösa sig m.h.a MiP.
![]()
VÀntade pÄ lite kÀrlek frÄn digSÄ jÀkla frÀn ju!! Den vill man se oftare![]()
Har ingen update men dÀremot Äsikter. Jag Àr ocksÄ sugen. Kanske lite "fattigmans MRG"-varning men det struntar jag i, den Àr snygg! HÄller lite med en som skrev pÄ reddit (dÀr jag stal bilden nedan) att den ser lite skum ut frÄn sidan dock. Den guld/svarta verkar bara komma i negativ display vilket mina gubbögon har lite problem med. Men pÄ de bilder jag har sett verkar problemet med lÀsabarhet och negativ display lösa sig m.h.a MiP.
![]()