• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äntligen vinter 😁
IMG_1270.jpeg

SĂ„dĂ€r, efter mycket pillande sĂ„ Ă€r klockan nu tvĂ€ttad och packningarna smorda 👌 inga tröga knappar hĂ€r inte đŸ’Ș

Helt ok skick förutom att bezel tagit lite stryk. Men det gĂ„r ju alltid att köpa ny om jag skulle vilja de senare 😋 fĂ„r se om den blir kvar eller avvecklar vid senare tillfĂ€lle... Alltid kul med projekt.

1000007383.jpg
1000007384.jpg
1000007386.jpg
1000007388.jpg
1000007389.jpg
1000007390.jpg
1000007391.jpg

Senast Àndrad:
SĂ„dĂ€r, efter mycket pillande sĂ„ Ă€r klockan nu tvĂ€ttad och packningarna smorda 👌 inga tröga knappar hĂ€r inte đŸ’Ș

Helt ok skick förutom att bezel tagit lite stryk. Men det gĂ„r ju alltid att köpa ny om jag skulle vilja se senare 😋 fĂ„r se om den blir kvar eller avvecklar vid senare tillfĂ€lle... Alltid kul med projekt.

1000007383.jpg
1000007384.jpg
1000007386.jpg
1000007388.jpg
1000007389.jpg
1000007390.jpg
1000007391.jpg
1000020631.gif

Den Ă€r sĂ„ jĂ€kla cool den dĂ€r👍 VarifrĂ„n bestĂ€llde du och blev det hyfsat pris inkl moms och tull? Jag antar att du inte hittade den nĂ€rmare om du köpte frĂ„n Japan?
Köpte den frÄn Discovery Japan, tror ca 1800-2000:- med frakt DHL inkl tull o moms.
Har dock lÀst en del dÄliga recensioner om dem efter att jag bestÀllde men det gick bra. Ca drygt en vecka tog det.

Halkade in pÄ Klocksnack efter lÄng frÄnvaro igÄr. SjÀlvklart i denna trÄd. Fick bli finklocka pÄ idag. Garmin fick stanna hemma.

Sett att det kommer nya stÄlisar med MIP, lite sugen pÄ den svartguldiga. Ser smarrig ut. NÄgon med update kring dessa?

1000042663.jpg

Halkade in pÄ Klocksnack efter lÄng frÄnvaro igÄr. SjÀlvklart i denna trÄd. Fick bli finklocka pÄ idag. Garmin fick stanna hemma.

Sett att det kommer nya stÄlisar med MIP, lite sugen pÄ den svartguldiga. Ser smarrig ut. NÄgon med update kring dessa?

1000042663.jpg

Har ingen update men dÀremot Äsikter. Jag Àr ocksÄ sugen. Kanske lite "fattigmans MRG"-varning men det struntar jag i, den Àr snygg! HÄller lite med en som skrev pÄ reddit (dÀr jag stal bilden nedan) att den ser lite skum ut frÄn sidan dock. Den guld/svarta verkar bara komma i negativ display vilket mina gubbögon har lite problem med. Men pÄ de bilder jag har sett verkar problemet med lÀsabarhet och negativ display lösa sig m.h.a MiP.

1763034600827.png

Har ingen update men dÀremot Äsikter. Jag Àr ocksÄ sugen. Kanske lite "fattigmans MRG"-varning men det struntar jag i, den Àr snygg! HÄller lite med en som skrev pÄ reddit (dÀr jag stal bilden nedan) att den ser lite skum ut frÄn sidan dock. Den guld/svarta verkar bara komma i negativ display vilket mina gubbögon har lite problem med. Men pÄ de bilder jag har sett verkar problemet med lÀsabarhet och negativ display lösa sig m.h.a MiP.

1763034600827.png
Ja, SĂ„g ocksĂ„ det dĂ€r och tĂ€nkte direkt, perfekt förvaringplats för allehanda "gucka". +1 pĂ„ negativ display. Kanske fĂ„r bli guldiga istĂ€llet đŸ€”

1763034600827.png

De nya med MIP ser fina ut. Och jag tycker negativ display Àr ok nÀr det Àr MIP. SÄ överlÀgsen lÀsbarhet jÀmfört med negativ LCD.
Klockmagasinet har lagt ut den men Ànnu inte i lager.
Jag vÀntar tills nÄgon kommer med ett lÀgre priserbjudande.

1000025077.jpg

Tillbaka
Topp