Ja du fattar, tyvärr inga tungviktare kvar i lådan. Får håll mig på Max 300meter nu för tiden.Vilken resa fram till 3800! Klumpedunsar har också sin charm
/j
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja du fattar, tyvärr inga tungviktare kvar i lådan. Får håll mig på Max 300meter nu för tiden.Vilken resa fram till 3800! Klumpedunsar har också sin charm
Nöjd med den? Har kikat på den länge, ser riktigt fin ut!Mitt bidrag.
Zelos Abyss:
dra mig baklängesNågra av +1000meters i min låda just nu:
Omega Seamaster 1000m aka "the Grand"
Seiko tuna 1000m
Panerai 194 (2500m) aka Subzilla
Eterna kontiki Diver 1000m
Och en Rolex 16600 Seadweller
Mvh
Micke
Vi kan göra ett undantag i ditt fall, do tell?Fan, hade förhoppningar om att kunna bidra med något under trådnamnet... Men tydligen gällde det klockor
Nu är det inte lika roligt längre Och så insåg jag att det kanske skulle legat under Lifestyle isåfallVi kan göra ett undantag i ditt fall, do tell?
Enligt den här sidan klarar den 200 meter men du kanske har en annan modell?wilson 2k diver
Inte samma klocka. den på min bild är över deras 45mm modell, tror ej den tillverkas längre. använder samma boett som kemmner, deep blue och ett gäng andra micromärken. googla wilson watch works 2k diverEnligt den här sidan klarar den 200 meter men du kanske har en annan modell?
http://www.wilsonwatchworks.com/Pages/DiversWatch.aspx
COOOOOLT! Jag har också en signad Alva brädadra mig baklänges
Lägger till en 7c46-7009 (känner du igen den?)
plus att man kan trycka på kronograf knapparna,,rätt festligt!