Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där kom den!! Cool!! På plats på tisdag?Kul att kunna posta här.
2 km tål mitt nyförvärv enligt specen!
Yes! Tack! Ja. Läs paketöppningen Det var en gång en GTG...Där kom den!! Cool!! På plats på tisdag?
Vetefan har djupt detta är, men coolt är det
Men djupare än 99% av oss skrivbordsdykare skickade inte rolex ner en klocka till marinagraven ?88 m tycker jag det står. Så kvalar inte in i den här tråden
Jojomensan, ta en koll på filmen deepsea challenge, av James Cameron.Men djupare än 99% av oss skrivbordsdykare skickade inte rolex ner en klocka till marinagraven ?
Såld men platsar.....
Anonimo MillemetriVad var detta för något?
Klarar kilometergränsen precis. Här på grundare djup.
Jag fick precis ett samtal från Rickard på Erikson som sa att den tegimenterade länken har kommit. Han nämnde något om en speciell förpackning? Ingen aning om vad han menade? Om ni vet, säg ingetHehe coolt. Grattis, har du hämtat ut nu?