• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

126610lv gångreserv 6 timmar

Och denna:

Där har du några timmar att plöja @Storstark88

Varför då?
En klocka som förmodligen är under garanti, som kanske inte är det efter att Jälmers har pillat i verket. Vore otroligt korkat att inte ta den till en AD.

Varför skulle jälmers öppna och skruva i en nästan ny 126610

Om det nu mot förmodan är så hur ser en AD urmakare att det är en icke AD som tidigare öppnat och skruvat i dem🤔

Om det nu mot förmodan är så hur ser en AD urmakare att det är en icke AD som tidigare öppnat och skruvat i dem🤔
Varför skulle man vilja att han öppnar den?
Har du köpt många klockor själv av jälmers?
Har själv köpte ett gäng av dem utan några problem
Nej, jag skulle aldrig någonsin få för mig att köpa en klocka av Jälmers. Har hört för många negativa berättelser från både samlare och branschfolk.

Varför skulle man vilja att han öppnar den?

Nej, jag skulle aldrig någonsin få för mig att köpa en klocka av Jälmers. Har hört för många negativa berättelser från både samlare och branschfolk.

Nä jag skriver ju att det verkar osannolikt att han öppnat den och även om han gjort det hur vet AD att en icke auktoriserad urmakare öppnat den?

Jag har hört tvärt om och har egna erfarenheter ifrån jälmers

Varför då?
En klocka som förmodligen är under garanti, som kanske inte är det efter att Jälmers har pillat i verket. Vore otroligt korkat att inte ta den till en AD.
Problemet är väl om Jälmers varit inne i dinkan o gjort något. Då gäller väl inte Rolex garantin?

Tillbaka
Topp