P
Philippe Stern
Guest
Vaddå? Själv hoppas jag stenhårt på Rolex Datejust med nytt urverk och 40 mm. Utopi? Vad vill du se? Ska du dit? Någon som bokat buss än?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att man skippar titan för stål?Jag hejar på Tudor.
Vaddå? Själv hoppas jag stenhårt på Rolex Datejust med nytt urverk och 40 mm. Utopi? Vad vill du se? Ska du dit? Någon som bokat buss än?
Nej jag vet inte, jag har ingen koll. Jag hoppas på något vettigt med en rimlig prislapp i alla fall!Att man skippar titan för stål?
I antal eller storlek?Jag hoppas i alla fall på lite mindre klockor.
Färre klockor hade varit korrekt formulering om det gällt antal.I antal eller storlek?
Storlek.I antal eller storlek?
Tyvärr nog inte i år. Kanske nästa.Just ditt förslag är nog ingen högoddsare. Det är nog snarare en fråga om tid, dvs blir det i år eller längre fram?
Ståldaytona med bakelit bezel. SNÄLLA
Tyvärr nog inte i år. Kanske nästa.
Hoppas du har rättAin't gonna happen mate, vitguld kommer först i så fall!
Helstål Yachtmaster.
Den är det enda på horisonten som verkligen väcker habegär hos mig Hoppas det ligger någon sanning bakom alla rykten!Monochrome diskuterade nyligen vad de tror/vill se dyka upp i Basel. Ett av förslagen var en YM i stål. Ruggigt snygg.
+1 Hade inte varit tråkigt någonstans!Stål GMT Coke...
Den är det enda på horisonten som verkligen väcker habegär hos mig Hoppas det ligger någon sanning bakom alla rykten!
Mattsvart kombinerat med röda detaljer är giftigt.. Ska bli en kul mässa i årOm det kommer en ny yachtmaster i stål så är det utseendet som på bilden här inte dumt alls...!
Jo, det hade sugit som fan. En exklusiv ikon ska just vara exklusiv. Coke i platina - ja tack!+1 Hade inte varit tråkigt någonstans!
Tror inte på stål. Möjligtvis WG.Monochrome diskuterade nyligen vad de tror/vill se dyka upp i Basel. Ett av förslagen var en YM i stål. Ruggigt snygg.
Jo, det hade sugit som fan. En exklusiv ikon ska just vara exklusiv. Coke i platina - ja tack!