Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1800kr, dock inte äkthetsintyg.Hur mycket kostade det ? 1500 ?
Snacka med Lars, han har koll.Udda. Det kanske var nåt tillfälligt då, eller så hade inte hon jag pratade med koll.
1800 fick man hosta upp.Hur mycket kostade det ? 1500 ?
Nu är jag inte hundra och kan inte kolla just nu. Men jag är nästan säker på att det är ett äkthetsintyg jag har. Det var det jag bad om i alla fall.1800kr, dock inte äkthetsintyg.
Vad var det då som kostade 1800, om det inte var ett äkthetsintyg?1800kr, dock inte äkthetsintyg.
Värderingsintyg. Lars är av handelskammaren auktoriserad värderare.Vad var det då som kostade 1800, om det inte var ett äkthetsintyg?
Ett värderingsintyg som inte samtidigt garanterar äkthet känns tämligen meningslöstVärderingsintyg. Lars är av handelskammaren auktoriserad värderare.
Känns mer fel att få ett äkthetsintyg av en person som inte är urmakare.Ett värderingsintyg som inte samtidigt garanterar äkthet känns tämligen meningslöst![]()
Ja, ett "äkthetsintyg" måste vara den enklaste varianten och rimligen vara inkluderad i ett värderingsintyg?Ett värderingsintyg som inte samtidigt garanterar äkthet känns tämligen meningslöst![]()
Varför?Känns mer fel att få ett äkthetsintyg av en person som inte är urmakare.
Värderingsintyg. Lars är av handelskammaren auktoriserad värderare.
Om han inte är urmakare och ej kan bedöma äkthet, hur ska han då kunna värdera? Oseriöst.Känns mer fel att få ett äkthetsintyg av en person som inte är urmakare.
Det är vad jag fått sagt till mig iaf. Att han inte gått klart vet jag redan, skrev det i någon tråd för ett tagInte enligt denna sida. http://www.besiktning.nu/Inspectors
Dessutom är väl Lars inte färdigutbildad urmakare.
Ni ska bara våga tala illa om Bergströms!!!Om han inte är urmakare och ej kan bedöma äkthet, hur ska han då kunna värdera? Oseriöst.
Det är vad jag fått sagt till mig iaf. Att han inte gått klart vet jag redan, skrev det i någon tråd för ett tag![]()
Får en föreläsning på 30min om det varje gång jag går förbi GastonDå får de redovisa vilken handelskammare som auktoriserat honom för jag kan inte hitta någon bekräftelse på det. Dessutom är 1800 kr ett rån, särskilt om han varken är auktoriserad eller färdigutbildad urmakare.
Har någon kontaktat dem?Skönt att de inte tar bort auktionen.. Lyckligt ovetande budgivare fortsätter att buda.
Ako gjorde i lördags.Har någon kontaktat dem?
Jag ringde dom o talade med en man som heter Kenneth , jag talade med honom om klockan och hänvisade till denna tråd.Ako gjorde i lördags.
Jag också, kanske lite överkurs men jag visste ju inte att du skulle ringa. Du måste ringt precis innan mig.Jag ringde dom o talade med en man som heter Kenneth , jag talade med honom om klockan och hänvisade till denna tråd.