Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag håller inte med att bära stålklockor när du spelar tennis, det kan skapa några allvarliga handledsproblem i framtiden. Eftersom en tennisspelare alltid rör sin handled under spelet på tennisbanan. Jag tycker att en klocka med klädband är bra och flexibel.
Beställde du H08 via NK eller nätet?1/4: Arco
2/4: Skindiver
3/4: Tissot WorldTimer
4/4: City
5/4: Sicura
6/4 Gallet Multichron
7/4: Tissot Antimagnetique
8/4: Tissot Automatic
9/4: Omega Seamaster "Recife"
10/: 18k biff med 18k ris
11/4: Zodiac Red dot night Diver
12/4: Revue Sport med Hilton på tavlan
13/4: Swatch "Black Friday" från 1989
14/: 18k Eska
15/4: Nomos Metro 38 Datum
16/4: Omega med tropical gilttavla
17/4: Helvetia Depthometer Depth gauge
18/4: Swatch "Grand Prix"
19/4: G-Shock
20/4: Technos fickur.
21/4: Certina Bristol 228
22/4: Omega Polaris Day Date
23/4: Tissot Two Timer
24/4: Omega Constellation PiePan i 18k
25/4: Tevo.
26/4: Jaeger Reseur
27/4: Heuer Carerra (vintage)
28/4: Omega Seamaster Recife
29/4: Ming 27.01
30/4: Hermes H08
Senaste köpet. Dock ej hemma än...
Beställde av en bekant (dealer) som hade någon kontakt i en butik Tyvärr har Hermes vägrat svara butiken om band men hoppas de svarar snart... annars tänkte jag försöka hitta något generiskt gummi. Borde vara en lätt boett att få bra passning mot.Beställde du H08 via NK eller nätet?
Fick du någon info om det går att köpa till band?
Sugen...
Vet du om butiken på NK säljer klockorna?Beställde av en bekant (dealer) som hade någon kontakt i en butik Tyvärr har Hermes vägrat svara butiken om band men hoppas de svarar snart... annars tänkte jag försöka hitta något generiskt gummi. Borde vara en lätt boett att få bra passning mot.
Drog ett pm. Återkommer absolut om jag får livstecken om bandVet du om butiken på NK säljer klockorna?
Aha, smidigt med en kontakt. Jag är helt grön på Hermes klockor
Men hör av dig om du får mer info om banden
Det sket sig. Hermes hade plötsligt bestämt sig för boutique exclusive så nu får jag tillbaka mina pengar istället. Så jävla trött på allt hajpade...Vet du om butiken på NK säljer klockorna?
Aha, smidigt med en kontakt. Jag är helt grön på Hermes klockor
Men hör av dig om du får mer info om banden
Fick samma svar. Skit!Det sket sig. Hermes hade plötsligt bestämt sig för boutique exclusive så nu får jag tillbaka mina pengar istället. Så jävla trött på allt hajpade...
Känns som att de blev tagna på sängen av det stora intresset och kännde att de behöver göra den lite otillgänglig. Så trött på beteendetFick samma svar. Skit!
Känns som att de blev tagna på sängen av det stora intresset och kännde att de behöver göra den lite otillgänglig. Så trött på beteendet
Vem vill sälja klockor lixom...Känns som att de blev tagna på sängen av det stora intresset och kännde att de behöver göra den lite otillgänglig. Så trött på beteendet
Fin! Gillar minute track tavlornaForsätter sov sagt tills klockorna tar slut. Rolex Day-Date 1803.
/B
PS ingen quickset så datumet fick vara som det blev.
Tack! Håller med. De har lite extra charm.Fin! Gillar minute track tavlorna