Trevligt ur detta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin, verkligen fin. Har själv subsekunder brodern.
Alla härliga klockor i denna tråd har givit mig ett habegär.
Efter att letat runt ett tag slog jag därför till och köpte mig själv en egen Seamaster i julklapp. (ref 2577-2 ?)
Det är ref 2493-6, cal. 332 bumperautomatLäcker, subben tillför ju det där lite extra, vad har den för ref 2577-?
Finns en av varje hos mig i Norrköping om du åker förbi där.Älskar boetterna. Skulle vara kul att testa irl. Om det finns någon i stockholm som sitter på en jumbo och vill låta mig testa efter nyår så vore det super uppskattat. Dra gärna ett pm isf.
Bara en urmakare som kollat igenom klockan kan svara på det.Hej på er som har kål på Omega vintage
Hade fråga vad är det en exakt pris för ny service? Årtal 39/40
Den är läcker den därDagens
Känner dock att jag vill jaga rätt på en tidig med de fetare luggarna..
Grym! 34?Dagens
Känner dock att jag vill jaga rätt på en tidig med de fetare luggarna..
Tack! Föredrar egentligen så nära NOS det går men dessa i det skicket kostar för mkt...Grym! 34?
TackarJäklar!
Riktigt vass!
Oj oj oj!Ref 2849 med stora sjöhästen, orginal rem och spänne
Ska du under 3000 får du nog kika på senare modeller med tråkigare boetter än de som finns i den här tråden, tråla tradera!Tänker köpa två klockor i år. En ny Seiko plus en vintage Omega. Vill ha en med subsekund utan datum helst. Färg: ljus tavla, boettfärg är jag mer osäker på och gärna under 3000kr (helst gratis )
Har ni några tips på olika modeller och annat man ska tänka på? De med subsekund som ligger på denna sida tycker jag om Ber om ursäkt om jag skriver i fel tråd.
Som @grodslukarenx skriver så blir nog det mesta i den här tråden lite svårt under 3000:-.Tänker köpa två klockor i år. En ny Seiko plus en vintage Omega. Vill ha en med subsekund utan datum helst. Färg: ljus tavla, boettfärg är jag mer osäker på och gärna under 3000kr (helst gratis )
Har ni några tips på olika modeller och annat man ska tänka på? De med subsekund som ligger på denna sida tycker jag om Ber om ursäkt om jag skriver i fel tråd.
+1 alternativt en 2639Som @grodslukarenx skriver så blir nog det mesta i den här tråden lite svårt under 3000:-.
Kanske att du kan lösa en 2791?
Tack för svar. Vilken prisklass gäller isf?Ska du under 3000 får du nog kika på senare modeller med tråkigare boetter än de som finns i den här tråden, tråla tradera!