MOL
Silver
Tackar! Det är en 2577.Oerhört fint med Breguet, vad är det för originalglas som ska sitta på? Alltså refnr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Det är en 2577.Oerhört fint med Breguet, vad är det för originalglas som ska sitta på? Alltså refnr?
Vore intressant att veta hur de vet det. Aldrig sett ett sånt spänne. Någon som bytt ut pinen?Lärde mig något nytt idag.
Inte heller sett vad jag kan minnas. Kanske borde fråga hur dom vet det.Vore intressant att veta hur de vet det. Aldrig sett ett sånt spänne. Någon som bytt ut pinen?
Mycket mycket läcker.Inspirerad av er tog jag fram min idag...
Här är en bättre bild...Inspirerad av er tog jag fram min idag...
Satana vilket skick!Här är en bättre bild...
Tack, jag gillar den mkt även om 34,5mm är lite lite för mig.Mycket mycket läcker.
Passar mig perfekt, så hojta om du säljerTack, jag gillar den mkt även om 34,5mm är lite lite för mig.
Hej,Hej!
Länge varit sugen på en sådan här, främst som kostymur.
Bor i Finland så främst kollat på den inhemska marknaden samt ebay.
Hittade nu denna som föll mig i smaken...
https://www.kellotori.fi/omegan-seamaster-automatic-en_6
Säljaren är alltså en urmakare som servar och restaurerar gamla klockor. Ni hittar mera på www.kellotori.fi ifall ni är intresserade.
Nu undrar jag om priset är skäligt med tanke på att en fullständig service blivit gjord och man får 2 års garanti samt fullständigt servicebevis med bilder. Glaset är nytt Omega original och kronan ursprunglig.
Hej, kronan är inte orginal samt lume pluppar och ev också på visare ser nygjort ut (min bedömning). Jag hade letat efter en mer genuin för 4-600 Euro. Tycker tavlan ser lite trist ut (matt/grå) men det kan vara bilden, samt baklocket är blankpolerat fast repor finns kvarHej!
Länge varit sugen på en sådan här, främst som kostymur.
Bor i Finland så främst kollat på den inhemska marknaden samt ebay.
Hittade nu denna som föll mig i smaken...
https://www.kellotori.fi/omegan-seamaster-automatic-en_6
Säljaren är alltså en urmakare som servar och restaurerar gamla klockor. Ni hittar mera på www.kellotori.fi ifall ni är intresserade.
Nu undrar jag om priset är skäligt med tanke på att en fullständig service blivit gjord och man får 2 års garanti samt fullständigt servicebevis med bilder. Glaset är nytt Omega original och kronan ursprunglig.
Bannad? man blir alltid nyfiken.Här är en bättre bild...
Närå. I just detta fallet var det en frivillig exit.Bannad? man blir alltid nyfiken.
Trist att inte ha Mercedes visare? Kanske kan flytta från Santosen?
Haha jaaa och jag insåg nu att bilden var duktigt jävla suddig. Får byta visare och skaffa glasögonTrist att inte ha Mercedes visare? Kanske kan flytta från Santosen?
Haha jaaa och jag insåg nu att bilden var duktigt jävla suddig. Får byta visare och skaffa glasögon
FantastiskHär är en bättre bild...
Titta där den ser bekant ut! Dina bilder gör den mer rättvisa än mina! Stort tack återigen!
Shit vad fet! Grattis!Variant med rail track och gilt tavla