• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

5000 inlägg och medlem på KS sedan 10 april 2016

Intressant att få en inblick i hur din klocklåda ändrats genom åren. Kul också att klockan du köpte av mig fick följa med på din långa resa :)

Till sist tycker jag du ska strunta i ADs kölistor och skaffa dig en fin 14270 eller 1016 istället 👍🏻
Ja det kanske blir så. Har någonstans en tanke att bli owg men vill ju isf ha en ny med enbart mina egna dings på över tid. Kan iofs köpa mig förbi kön på en ny… sitter nöjd med nuvarande trio så det blir inte imorgon iaf.

Det var ett gediget arbete du gjort!
Härligt att få följa dina äventyr och din klockresa!
Eran 3 månaders resa måste varit väldigt härlig, som sagt man lever bara en gång ( antagligen)
Ser fram emot att läsa ditt 6000 inlägg :)
Tack! Resan är ett minne som aldrig kommer blekna och vi planerar för en till. Skrev förövrigt om den i en egen tråd på lifestyle för att inte kladda ner alla andra trådar. Länk nedan för den som är intresserad…

Gratulerar till 5000 inlägg! Tack för Intressant läsning, jag blir imponerad över hur många fina klockor du hunnit med😃👍🏼

Tack! Resan är ett minne som aldrig kommer blekna och vi planerar för en till. Skrev förövrigt om den i en egen tråd på lifestyle för att inte kladda ner alla andra trådar. Länk nedan för den som är intresserad…

Jag följde den tråden :) vore väldigt härligt att åka iväg länge. Jag får göra det längre fram i mitt liv :)

Kan bara instämma med alla andra, riktigt rolig läsning! Många fina klockor som passerat!!! Extra plus till att du gick igenom varenda klocka och berättade lite om vad du gillade/inte gillade med respektive klocka😊

WOW...vilket mastodontinlägg och GRATTIS till 5000, kul att du delar med dig med din resa med massor av bilder och text @1965ek!

Du är värde en.

872A0065-4351-4DFF-A4C6-98C145F2BDA9.gif

Senast ändrad:

Jag följde den tråden :) vore väldigt härligt att åka iväg länge. Jag får göra det längre fram i mitt liv :)

Men jag kanske inte ska skjuta upp det för länge ;)
52C56DCE-A297-422F-B058-E82B160810D6.jpeg

Tack!
Sen har jag haft stor hjälp att komma ihåg med hjälp av att jag håller koll på tidhållning via appen watchtracker. Mekaniska normalt en gång om dagen och försöker förstå hur nattpositionen påverkar. Kvartsare kollar jag varje söndag. Inser nu att jag tom hållit koll på en väggklocka från seiko🤓
C452B266-5EB5-409E-9F67-0A32671F990E.jpeg
3FD40941-69E8-4D26-9DA5-7898E43944D9.jpeg
B5598D1A-6C0F-4D3B-A2B2-12DF884B4E17.jpeg
056B5D81-199F-4E85-9F53-DD981487B2DA.jpeg
18F7EC63-7425-44E8-BD46-BEB9378FE9C4.jpeg

Senast ändrad:
Tack för ett fint inlägg!
Fantastiskt att kunna följa din klockresa 😃.
Den fick mig att reflektera.
Tack! Är vid en brytpunkt nu. Ska åtmintone göra ett byte i kvartstrion är det tänkt. Återkommer om ett par veckor. På sikt så finns det en tanke om bara en klocka plus min G-Shock. Men det är längre fram.

Senast ändrad:
Tack! Är vid en brytpunkt nu. Ska åtmintone göra ett byte i kvartstrion är det tänkt. Återkommer om ett par veckor. På sikt så finns det en tanke om bara en klocka plus min G-Shock. Men det är längre fram.
Med tanke på bilden med Bryan Ferry: ger den ngn vägledning för vart du är på väg 😉?
För övrigt en av de coolaste klockbilder som finns!

Tillbaka
Topp