• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

5000, skratta eller gråta?

Bolio

Panerai
Kul att du är här och du fyller absolut din plats väl. 5000 poster är respekt framför allt när det finns kvalitet i dem. Har inte läst alla men de flesta och jag har nog både skrattar och gråtit till dem eller nää en norrlänning gråter aldrig.

Keep up Grattis.
 

calzone

Vacheron
Grattis yonsson !, tycker du är en härlig personlighet här på KS och har hjälpt både mig och andra, stort grattis till 5K inlägg och fortsätt du i samma takt :)
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Helt galet! Om snittiden för varje skrivet inlägg är ca 30 sekunder, så borde du ha hållit på någonstans i krokarna 1 arbetsvecka. Bara för inläggen. :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hahaha....stort GRATTIS yonsson, mycket, mycket bra jobbat! Håller med dig om vissa delar, och man kan inte gilla alla på ett sådan stort forum som KS, glad dock att du gillar mina historier :p. För vem kan inte gilla farbror bitter ;) med sin kunskap och lite kyliga och små elaka inlägg Hahaha. Kan lova dig att du är kvar på detta forum även om två månader, för du kan inte motstå mina historier :nailbiting: :cigar:. Som sagt bra jobbat och jag ser fram emot flera av dina KS-blad i framtiden.

mvh // Af Sjodahl
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror fn jag läst alla dina inlägg. Håller verkligen inte samma nivå som mina egna alltid högkvalitativa inlägg! :)

Grattis till klockan!

(O nu e det läge att lajka alla inlägg i den här tråden som hyllar dig) :woot:
 

Magnus

Omega
Starkt jobbat! Gillar och ser fram emot att få fortsätta läsa dina sköna inlägg. Stort grattis till den läckert sobra GSen :)
 
Topp