• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

62MAS reissue ( SLA017 / SBDX019 )

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_5999.JPG
IMG_6001.JPG
IMG_6002.JPG
IMG_6003.JPG

Raka länkbitar så länken är inte inte snodd från någon GS.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vill inte vara negativ igen, men det där är ingen vidare passform. Borstningen på länken matchar inte heller boetten, ser cheap ut.
Jag tycker det ser ut som vanligt med SEIKO, ser inget konstigt. Länken är ju borstad i en annan riktning än boetten. Boetten är platt och ändlänken är böjd, inget konstigt om det ser olika ut på bild. Eller vad menar du?
 

marmot

Panerai
Jag tycker det ser ut som vanligt med SEIKO, ser inget konstigt. Länken är ju borstad i en annan riktning än boetten. Boetten är platt och ändlänken är böjd, inget konstigt om det ser olika ut på bild. Eller vad menar du?
Antar att jag menar att "som vanligt med seiko" inte ser så bra ut :)
 

marmot

Panerai
SEIKO är ju knappast kända för sina fantastiska länkar. Jag tycker den ser helt OK ut, kommer nog ändå inte bära den på länk. Extrastiftet i ändlänken ser spännande ut.
Sant. Den ser helt klart bra ut på gummi iaf, även om de kanske tagit ut svängarna väl mkt med glaset. Ser fram emot recension!
 

AB

Panerai
2-Faktor
Fan, blir riktigt sugen på att köpa en när den släpps... Att döma av intresset borde väl dock alla 2000 vara sålda/bokade redan, eller vad tror ni?
 

AB

Panerai
2-Faktor
Förstår iofs grejen med LE, men hade de inte kunnat ha den här som ordinarie i sortimentet?
 
Topp