Och jag kör gärna wjean. Jaha... det var kul så länge sett varade.Trevlig gubbe men min uppfattningen är att kvalitén är blandad. Kör nog på äkta Tropic istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och jag kör gärna wjean. Jaha... det var kul så länge sett varade.Trevlig gubbe men min uppfattningen är att kvalitén är blandad. Kör nog på äkta Tropic istället.
Tror inte wjean har Tropic. Kan maila unleseiko och kolla vad han ska ha för ett gäng.Och jag kör gärna wjean. Jaha... det var kul så länge sett varade.
Våffla alltså, jag gillar våffla.Tror inte wjean har Tropic. Kan maila unleseiko och kolla vad han ska ha för ett gäng.
Ja det lär bli bra men sånt har du ju redan?Våffla alltså, jag gillar våffla.
Ja, exakt. Och 2st 19mm naton + lite annat tjafs i 19mm så jag är all set.Ja det lär bli bra men sånt har du ju redan?
Wjeans är najs imoUncle Seikos våffla är dessvärre inte bra. Stenhårda och plastiga. Om det inte redan kommit en ny version med ny gummiblandning så hoppas jag att det kommer snart.
Wjeans är najs imo
Vad listar den i Sverige? ☺Tror det finns några kvar i UK där den listar 41600kr.![]()
35 eller 38,5, minns inte exakt.Vad listar den i Sverige? ☺
Ser ut att vara mer top hat ja! Är det du menar med boxat?![]()
Ganska tydlig skillnad på glaset till mer boxad typ, eller drömmer jag?
Ser ut att vara mer top hat ja! Är det du menar med boxat?
![]()
Ganska tydlig skillnad på glaset till mer boxad typ, eller drömmer jag?
Ser ut som vanligt med SEIKO? Hade de följt den övre kurvan på bandinfästningen så hade det sett helt galet ut.Men snälla Seiko, hur tänkte ni med de där ändlänkarna?
![]()
Första ägaren verkar nöjd i alla fall.![]()
Ser ut som vanligt med SEIKO? Hade de följt den övre kurvan på bandinfästningen så hade det sett helt galet ut.
"Bara". Svårt att ta hans utlåtanden om klockan på allvar när man vet att han är galen nog att köpa 3st.Han köpte bara 3 stycken![]()
![]()
![]()
Ser ju grym ut.
2st, varav en avhoppare var väntad och den andra något av en chock.Den blir grymHur många är det som har hoppat av under resans gång? Måste kännas surt när man ser slutprodukten....
Har Molle hoppat av!!!!!?????...en avhoppare var väntad och den andra något av en chock.
Hehe, nej, är du galen?Har Molle hoppat av!!!!!?????
det är yonssonHar Molle hoppat av!!!!!?????
Han får väl outa sig själv om han vill och jag tror han kommer ångra sig. Det är inte jag.det är yonsson
3 st känns överdrivet men en ska man nog klara av.Han får väl outa sig själv om han vill och jag tror han kommer ångra sig. Det är inte jag.![]()
2st, varav en avhoppare var väntad och den andra något av en chock.
Jag tycker nya Lumibrite gör en hel del för utseendet på denna modell, älskar den nya nyansen på lumen.
Nä, du var något av en chock faktiskt. Du säljer ju allt så vore ju ingen chock om du sålt den efter ett tag.Tack! Förstår att jag var den väntade
Hade ändå flippat den så lika bra att någon annan fick ta min plats. Men jag tycker inte den känns 100%. Proportionerna känns off för mig. Kanske bättre IRL än på bild vem vet. Men jag går inte igång på den helt enkelt. Generellt off på Seiko atm.