• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Admm

myskah

Omega
2-Faktor
Köpte en Steinhart av @Admm. Allt gick supersmidigt och kammar hem alla plus från mig. 100% goodguy!
 
Senast ändrad:

fdaun

Omega
2-Faktor
Träffade @Admm över en kaffe, snackade lite gott och köpte en 116000 av honom.

Mycket trevlig kille och 100% good guy i min bok! Hoppas vi får göra affärer igen framöver :)
 

Bofors

Cartier
2-Faktor
Köpt en Tudor av @Admm som skickades. Supersmidig att göra affär med och väldigt hjälpsam för en nybörjare som mig. 5 av 5 klockor för dig Admm!
100% good guy :)
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en Rolex i 60k klassen till @Admm Rakt igenom en trevlig och bekymmersfri affär. Pengarna skickades innan trevligt f2f möte. En mycket kunnig och professionell köpare som jag mer än gärna gör affär med igen. Rekommenderar @Admm utan förbehåll!!
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Sålt en Tudor till denne herre. Han swishade handpenning på stubben och fullföljde köpet när han kom hem från en resa. Mycket trevlig kommunikation och har endast gott att säga! Gör gärna affär igen med denna GG.
 

Crane

Panerai
Har sålt en Speedmaster till @Admm f2f. Kanonbra kille och trevligt klocksnack under träffen :) 100% goodguy och skulle inte tveka på att göra affär med igen.
 

Lanton

Omega
Sålde en Tudor BB på distans till Adam.
Jättetrevlig, enkel och rakt på sak. Swish kom snabbt och som utlovat. Definitivt en GG!
 

Crane

Panerai
Då har jag gjort affär igen f2f med @Admm. Börjar bli en trevlig vana detta. Lika smidigt och enkelt som sist och gör gärna affär igen. Solklar GG!
 

Strauss

Omega
2-Faktor
Träffade @Admm på en kopp kaffe och pratade klockor, slutade med att han köpte en klocka i 30kkr-klassen. Trevligt möte och samtal. 100% GG!
 

Moffan

Panerai
2-Faktor
Har köpt en väldigt trevlig klocka av @Admm , allt gick supersmidigt och klockan var oerhört varsamt förpackad. Skulle inte tveka att göra fler affärer honom.
 
Topp