• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Admm

Adro

Panerai
2-Faktor
Träffade @Admm för en bytesaffär i 60k klassen med pengar åt mitt håll.
Snabba svar, rak kommunikation och väldigt trevligt bemötande. 100% goodguy, skulle gärna göra affär igen.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålde en Speedmaster och en Black Bay.

Träffade @Admm och syster för en F2F deal. Supertrevliga båda två! Smidigt och bra, redan från första början med en handpenning. Gör gärna affärer igen!
 

Patrik.L

Omega
Sålde en Tudor GMT till @Admm vilket gick som en dans. Pengarna fort in på kontot och tydlig kommunikation. Bra kille som jag gärna gör fler affärer med.
 

CVesper

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka på distans, snabb och smidig kommunikation och inga strul, som man vill att det alltid ska vara. 100%GG
 

TompaC

Rolex
2-Faktor
Köpt en Reverso via @Admm .
Smidig kommunikation klockan vara precis som beskriven. Gör gärna affär i framtiden om det ges möjlighet. 100%GG
 

pelagos1

Cartier
2-Faktor
Andra affären med @Admm, jag sålde dyrare seiko. Precis som förra gången så går det alltid sjukt smidigt, snabb betalning och trevliga dialoger. Kan mer än rekommenderas varmt:)
 

Klirrex

Breitling
Köpte en Sjöö Sandström F2F av @Admm, schysst kille som gav mig möjligheten att köpa den trots avsaknaden av aktivitet här på KS. Mycket smidig affär och gav lite bakgrundshistoria kring klockan med. Rekommenderas varmt!
 

GusH

Cartier
2-Faktor
Köpte en riktigt fin Seiko av @Admm :) Mycket trevlig och smidig affär!
Instämmer tveklöst med alla tidigare recensioner - 100% GG! ;)
 

Tortuning

Omega
2-Faktor
Köpt en iPhone i 5k klassen av @Admm väldigt trevlig och smidig affär. Allt stämde och var som förväntat och jag gör gärna affärer igen. 100%GG :)
 
Topp