Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märkligt. Tar en titt.
Samma här, fick ingen notis om det.@Denke - vet att jag och minst en till i listan inte fick notis av denna tråd när du nämnde oss. Kanske läge att kolla om något buggat ur?
Inte jag heller... Skumt.Samma här, fick ingen notis om det.
Samma här, fick ingen notis om det.
Då är det nog nåt fel som är trasigt. Hoppas att pappa @daviden hittar något.Inte jag heller... Skumt.
Lika samma hos migHos mig kom det upp som att Denke svarade på ämnet, inte att man var omnämnd. Mysko!
Det kanske finns en maxgräns på hur många man kan tagga i samma meddelande?Märkligt. Tar en titt.
Nope, jag väntar fortfarande...Någon som fått mer info? Behöver lösa logistiken...
Nice!Info kommer ikväll!
Hallå!Info kommer ikväll!
Känn ingen stress, ännu är det en timme och en kvart kvar av denna kväll (och tomt i PM-korgen)Info kommer ikväll!
Skulle också vilja veta detHallå!
Hur lång är reservlistan? Eller snarar hur långt ner på listan står man? Är det läge att boka upp kvällen den 9:e för att det finns en hyfsad chans att det blir en plats ledig som man får ta eller är det bara att glömma det???
Känn ingen stress, ännu är det en timme och en kvart kvar av denna kväll (och tomt i PM-korgen)
Nu är den stora frågan vad man skall ha på armen imorron.. Beslutsångest ...
Nej, den stora frågan är var vi för-krökar. Dags för någon festfixare att styra upp en PM-tråd om det kanske? @JLW plsNu är den stora frågan vad man skall ha på armen imorron.. Beslutsångest ...
Ska bara dricka upp lunchölenNej, den stora frågan är var vi för-krökar. Dags för någon festfixare att styra upp en PM-tråd om det kanske? @JLW pls
Rätta takter!Ska bara dricka upp lunchölen![]()
Jag måste ställa in pga fortsatta hälsoproblem efter bland annat STHLM Marathon (blodbrist). @Sjöö Sandström, försök hitta någon ersättare för mig snabbt. Jag skickar även ett meddelande