Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur det, eftersom du skulle få problem med FMV annars, eller är det FMLoogg?Stort tack till er på Sjöö Sandström, övriga inblandade och alla trevliga GTG-deltagare. "Folkligt, festligt, fullsatt" sammanfattar väl det hela rätt bra. Tog dessvärre inga kort under GTG:n emedan jag hade fullt upp med att dricka öl och konversera. Fick dock med mig en Skydiver hem vilket var bra eftersom jag hade med mig en dit...
![]()
Tur det, eftersom du skulle få problem med FMV annars, eller är det FMLoogg?
Just det...var det inte bröllopsdag idag?Denna var i alla fall med i kväll och vi hade trevligt. Tack Felix o Co.
![]()
Undrar om klockbandet kan få hustrun att förlåta mig?
Jo, och jag blev förlåtenJust det...var det inte bröllopsdag idag?![]()
Kunde ana att du skulle vara med och spåra
Är det där vad jag tror det är? I glasen alltså?... Vintage dricka..
Måste ju spetsa 80 tals-drycken med något "gammalt"Är det där vad jag tror det är? I glasen alltså?... Vintage dricka..![]()
Ni har ju missat
![]()
Japp, beställdes in det för att hedra dig. Vintage dricka för en vintage gubbe. Initiativet togs av någon som inte ens var påtänkt på 80-talet (det var alltså inte jag som låg bakom det)Är det där vad jag tror det är? I glasen alltså?... Vintage dricka..![]()
Grymma bilder mister! Inser nu när jag går igenom min kamerarulle att jag bara har bilder på andra KS:ares klockor och inga av de fina som stod framme inne hos SSStort tack för igår!
![]()
![]()
![]()
Tyvärr liknande för mig, känns bäst att lägga upp S&S i trådenGrymma bilder mister! Inser nu när jag går igenom min kamerarulle att jag bara har bilder på andra KS:ares klockor och inga av de fina som stod framme inne hos SS![]()
Tyvärr liknande för mig, känns bäst att lägga upp S&S i trådentack för igår!
Love it!